Intensywne plany rozwoju sieci Deichmann na 2015 rok

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

Na rok 2015 firma Deichmann stawia sobie kolejne ambitne cele i zamierza utrzymać aktualne tempo ekspansji. – W 2015 roku planujemy otwarcie 24 nowych sklepów, także przebudowę 11 oraz zamknięcie 13 placówek. Działania te mają na celu optymalizację sieci, liczącej obecnie 230 sklepów Deichmann – mówi redakcji Retailnet.pl Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

– Sklepy Deichmann otwierane są w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców, na powierzchniach zlokalizowanych w centrach i parkach handlowych. Nasz koncept nie sprawdza się na razie w Polsce w lokalizacjach typu „high street” – wyjaśnia Wojciech Normand.

W 2014 roku spółka realizuje otwarcia nowych sklepów zgodnie z harmongramem, relokuje mniej rentowne placówki i systematyczne zapełniania „białe plamy” na mapie.

Zbliżający się koniec roku to dla firmy Deichmann czas podsumowań. Z końcem października otwartych zostało 18 nowych placówek. Dzięki temu obuwie i dodatki marki Deichmann dostępne są już również mieszkańcom Radomska, Turka, Żor, Milanówka, Ełku, Nowej Soli i Chełma. – Niektóre z naszych dotychczasowych placówek relokowaliśmy na nowe, lepiej usytuowane powierzchnie. Dzięki bardzo dobrej współpracy z wynajmującymi udało nam się zmienić lokalizację naszych sklepów m.in. w CH Magnolia we Wrocławiu, Tarnovia w Tarnowie oraz Auchan w Bielsku-Białej. Zgodnie z planami rok 2014 powinien zakończyć się 22 nowymi sklepami Deichmann na terenie Polski – dodał Wojciech Normand.

Firma Deichmann SE powstała w 1913 roku jako przedsiębiorstwo rodzinne i nadal pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Prawie stuletnia historia firmy ma swój początek w Essen. Dziś wciąż znajduje się tam główna centrala grupy. Firma Deichmann posiada ponad 3 tys. sklepów w 22 krajach (Niemcy, Polska, Szwecja, Litwa, Czechy, Słowacja, Austria, Dania, Holandia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Turcja, Hiszpania oraz USA) i zatrudnia 32,5 tys. pracowników. Charakterystyczną cechą firmy Deichmann jest finansowanie jej rozwoju z własnych środków, bez kredytów i pożyczek. W Polsce marka Deichmann jest obecna od 1997 roku i posiada 230 sklepów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016