Giacomo Conti: 8-12 nowych salonów w 2015

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Sieć Giacomo Conti, oferująca modę męską, w ostatnim tygodniu listopada 2014 roku powiększy się o dwa nowe salony sprzedaży. 27 listopada ruszy ponad 125-metrowy salon w C.H. Rywal w Białej Podlaskiej, a 29 listopada prawie 128-metrowy salon w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

To jednak nie koniec procesu ekspansji i optymalizacji sieci Giacomo Conti. Wraz z początkiem grudnia relokacji ulegnie sklep Giacomo Conti we Włocławku, przenosząc się do większego lokalu na parterze Galerii Wzorcownia, z kolei swoją działalność zakończy sklep w Fashion House Outlet Centre Gdańsk.

– Choć listopadowe otwarcia będą ostatnimi w 2014, już kończymy negocjacje w sprawie 3-4 nowych sklepów. Pierwszy kwartał 2015 roku będzie więc znów gorącym okresem, w którym na pierwszy plan wysunie się stopniowe powiększanie liczby lokali Giacomo Conti na mapie Polski i optymalizacja obecnych punktów – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Zbigniew Markowski, jeden ze współwłaścicieli sieci Giacomo Conti.

Marka Giacomo Conti zakończy rok 2014 z liczbą 47 salonów mody męskiej.

– To był bardzo udany rok zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wzmocnienie wizerunku firmy. Nie wykluczamy nawet 8-12 nowych salonów w 2015 roku – nieustannie zbieramy propozycje od różnorakich centrów handlowych, analizujemy atrakcyjność lokali i warunki najmu. Ile jednak rozmów zakończy się sukcesem, tego nigdy nie wiadomo – dodaje Zbigniew Markowski.

Należąca do sektora eleganckiej odzieży męskiej, marka Giacomo Conti, istnieje na rynku od 2006 roku. Podstawowym asortymentem oferowanym przez nią, są wysokiej jakości garnitury, marynarki casualowe, koszule męskie, chinosy i okrycia wierzchnie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016