BOIG: Lavard poszerzy ofertę Outletu Białystok

Outlet Białystok

Outlet Białystok

Lavard, sieciowa marka odzieżowa, wzbogaci dział mody męskiej Outletu Białystok – wielkopowierzchniowego centrum wyprzedażowego we wschodniej Polsce. Obiekt zostanie otwarty 12 grudnia 2014 roku. Realizacją inwestycji, budową oraz komercjalizacją zajmuje się firma The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Lavard to kolejna, po Pako Lorente, marka odzieżowa, która w ostatnim tygodniu dołączyła do grona najemców tego pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie. Salon o powierzchni 127 mkw. zostanie otwarty w grudniu tego roku.

– Lavard znacząco wzmocni ofertę działu mody męskiej w Outlecie Białystok, który już teraz tworzą marki znane z wysokiej jakości oraz ciekawego wzornictwa: Brand Collection, Pako Lorente, Lancerto, Albione, Kubenz to tylko niektóre z nich – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Nie zapominamy także o ofercie dla pań, już wkrótce poinformujemy o kolejnych, nowych markach, które poszerzą sektor mody damskiej – dodaje wiceprezes BOIG.

– Otwarcie salonu outletowego w Białymstoku jest efektem konsekwentnego rozwoju naszej firmy, która poszukuje interesujących lokalizacji dla sprzedaży regularnej oraz outletowej. Białystok, ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych, jest miejscem o ogromnym potencjale nabywczym i spodziewamy się dużego zainteresowania ofertą naszego salonu, w którym zaproponujemy bogaty asortyment eleganckiej odzieży męskiej w przystępnych cenach – mówi Aleksandra Sadkiewicz Brand Manager marki Lavard.

Ofertę Outletu Białystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach zawsze niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50 style. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego Jysk, oraz strefy gastronomicznej.
Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia. Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 10 lat świadczy usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016