Redan planuje otwarcia sklepów Troll

Kolekcja Troll

Kolekcja Troll

– Pod marką Troll działa aktualnie 20 sklepów franczyzowych monobrandowych oraz 85 kornerów. W najbliższym czasie otwarcie sklepów pod marką Troll planowane jest w miejscowości Śrem, co powinno nastąpić na początku grudnia oraz w Mińsku Mazowieckim w drugiej części miesiąca, ale jeszcze przed świętami – mówi redakcji Retailnet.pl Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Spółka Redan SA sklepy Trolli rozwija poprzez samodzielne sklepy i kornery w punktach multibrandowych. – Nasze sklepy stacjonarne oferują klientom asortyment tylko jednej marki – Top Secret albo Troll. Powierzchnia tych sklepów mieści się zazwyczaj w przedziale od około 100 do 300 mkw. Punkty kornerowe są mniejsze (ok. 40 mkw.) i znajdują się w sklepach multibrandowych, w których nasz partner sprzedaje także odzież innych marek, nie tylko należących do Grupy Redan. Sklepy te zlokalizowane są najczęściej w mniejszych miejscowościach lub za granicą – wyjaśnia Bogusz Kruszyński.

– Sieć sprzedaży marki Troll rozwija się poprzez sieć placówek franczyzowych, a te w większości przypadków zlokalizowane są w mniejszych miejscowościach przy głównych ulicach handlowych, w których centra czy galerie handlowe nie mają racji bytu – dodał Bogusz Kruszyński.

Marka odzieżowa Troll powstała na początku lat 90-tych. Była jedną z pierwszych polskich marek na krajowym rynku odzieżowym, która oferowała klientkom atrakcyjne i modne ubrania dostosowane do zmieniających się trendów. Od 2004 r. marka znajduje się w portfolio marek modowych Redan SA. Obecnie marka Troll tworzy kolekcje zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 600 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016