Sklep KappAhl
Sklep KappAhl

Sieć KappAhl otwiera po przebudowie kolejne dwa sklepy przygotowane według najnowszego konceptu. Sklepy te zlokalizowane są w centrach handlowych Wola Park oraz Atrium Promenada w Warszawie.

– Stworzyliśmy całkowicie nowoczesny koncept sklepowy dopasowany do naszych klientów i do KappAhl – mówi dla Retailnet Johan Åberg, CEO KappAhl.

Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. Efektem tych rozmów jest nowoczesny, elastyczny koncept oferujący klientom inspirację i liczne porady.

– Wysoko na liście życzeń naszych klientów było pragnienie, aby zakupy były łatwe. Dlatego też skupiliśmy się na tym, aby pomóc naszej klientce odnaleźć się w nowym otoczeniu i pokierować ją ku poszukiwanym produktom – dodaje Camilla Wernlund, Concept Manager w KappAhl.

– Nasze motto brzmi „For You”. Cokolwiek robimy, robimy dla naszych klientów, upewniając się, że im to idealnie pasuje – dodaje.

Pierwszy sklep KappAhl w nowym koncepcie został otwarty w warszawskim KEN Center. Kolejne pojawią się już na wiosnę 2015.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z wiodących sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy. KappAhl oferuje odzież według własnych projektów i w przystępnych cenach, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w średnim wieku. Liczba zatrudnionych sięgnęła około 4500 osób. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq OMX.