Atrium Copernicus
Atrium Copernicus

W CH Atrium Copernicus salon marki obuwniczej CCC, został powiększony do 520 mkw. Klienci już mogą robić zakupy w dwóch innych powiększonych salonach. Sklep Time Trend oferujący klientom bogaty wybór znanych i cenionych marek zegarków, po przebudowie zajął ponad 41 mkw. Z kolei Mister Minit specjalizujący się w drobnych usługach takich jak naprawia obuwia czy dorabianie kluczy ma powierzchnię blisko 35 mkw.

W centrum Atrium Copernicus nastąpiło też otwarcie pierwszego w Toruniu sklepu sportowego Decathlon. Pierwszy w mieście salon Decathlon zajmie ponad 2 tys. mkw. powierzchni i zaoferuje swoim klientom różnorodne produkty dla osób uprawiających m.in. sporty zimowe, pływanie, bieganie, gry zespołowe czy turystykę górską.

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. Przez wiele lat funkcjonowania centrum pokazało, że jest to miejsce z potencjałem na znacznie większy obiekt. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Real (niebawem Auchan), elektromarket Media Markt oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, CCC, Carry, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: Decathlon, 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Carry, Cubus, Cukiernia Sowa, Diamor, Diverse, FreeSmoking.pl, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Mohito, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Sinsay, Smyk, Swiss, Takko, Tui, Wojas, Wólczanka i YES oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.

W nowym, większym formacie pojawią się również obecne już w centrum: Carry i Solar. W procesie rozbudowy stopniowo zwiększa się również liczba miejsc parkingowych dostępnych dla klientów centrum – docelowo będzie ich 1,4 tys.