MasterPass
MasterPass

29 listopada br., na terenie Cinema City Mokotów, w warszawskiej Galerii Mokotów, ruszy interaktywna witryna z ofertą skupiającą niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody.

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów uruchomiony zostanie bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Specjalny sklep będzie dostępny dla konsumentów przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów.

Przedsięwzięcie ma na celu popularyzację platformy płatności internetowych, która umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych, a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

– Cieszymy się ze współpracy z Showroom.pl, dzięki której fani niezależnej mody otrzymają dostęp nie tylko do atrakcyjnych zniżek, ale przede wszystkim wygodnych płatności. Jest to narzędzie, które usprawnia proces zakupowy zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy, a okres przedświąteczny to najlepszy moment, by sprawdzić jego możliwości – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Szybkie płatności online to przyszłość e-commerce, dlatego bardzo spodobał nam się pomysł wspólnej akcji promocyjnej z MasterCard. Wierzę, że razem uda nam się przekonać wiele osób, że płacenie za zakupy w Internecie może być proste, bezpieczne i wygodne – mówi Michał Juda, współzałożyciel Showroom.pl.