Cukiernia Sowa stawia na centra handlowe

Cukiernia Sowa w CH Borek

Cukiernia Sowa w CH Borek

Sieć lokali Cukiernia Sowa w 2015 roku powiększy się o 10 – 15 nowych lokali. Spółka planuje otwieranie nowych punktów przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych, na parterze obiektu i zdecydowanie nie przy food courtach.

– Średnia powierzchnia lokali dla Cukierni Sowa to 80 – 90 mkw. Koncept naszych cukiernio-kawiarni sprawdza się bardzo dobrze. W zasadzie większość cukierni znajduje się w centrach handlowych. Zarządcy chętnie podejmują z nami współpracę. Najlepszym połączeniem w naszym wypadku jest połączenie cukierni z kawiarnią aczkolwiek w innych formatach też funkcjonujemy np. jako w wyspa w centrum Plac Unii czy Galeria Dominikańska – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Michał Sowa, wspólnik spółki Cukiernia Sowa.

Sieć Cukiernia Sowa jest rozwijana z wykorzystaniem środków własnych, ale spółka przygotowała także ofertę dla franczyzobiorców.

– Zapewniamy dostęp do całego know how, niejako „prowadzimy” naszych klientów za rękę przez cały proces otwarcia sklepu, dajemy im także, a może przede wszystkim, markę – dodaje Michał Sowa.

Obecnie sieć Cukiernia Sowa tworzy ponad 150 punktów. W ostatnim czasie sieć powiększyła się o kilka nowych lokali m.in. w Galerii Victoria w Wałbrzychu, w Sochaczewie w CH Sonata Park, w lubelskiej Galerii Orkana, w Arkadach Wrocławskich czy w Białymstoku w CH Auchan. W planach spółki jest otwarcie lokalu m.in. w CH Sukcesja w Łodzi i CH Zielone Arkady w Bydgoszczy. Spółka rozważa też lokalizację w nowo powstającym centrum w Poznaniu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016