Kipling planuje dalszy rozwój w Polsce

Salon Kipling w CH Arkadia

Salon Kipling w CH Arkadia

Jak ustaliła redakcja Retailnet Kipling odkrywa polski rynek i poszukuje możliwości rozwoju w Polsce, jako istotnym regionie działań dla marki. W planach są kolejne sklepy w Warszawie, a pod uwagę brany jest także Kraków. Firma planuje rozwój w centrach handlowych.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu marki w Centrum Handlowym Arkadia, bo naszym zdaniem jest to najlepsze miejsce na dotarcie do największej liczby klientów w stolicy. Ponadto obiekt ten jest otwarty dla nowych marek dotychczas niedostępnych w naszym kraju – mówi w rozmowie z Retailnet Krystian Mazur, właściciel sklepu Kipling.

– Zależy nam na rozwoju marki Kipling w Polsce i zaprezentowaniu jej jako modnej, a jednocześnie praktycznej i dostępnej. Wierzymy, że Polki będą pozytywnie zaskoczone szerokim asortymentem torebek i akcesoriów – dodaje Richard Macey, prezes Kipling.

Salon w warszawskim centrum zajął powierzchnię 79 mkw. i znalazł się na poziomie 0. Marka znana jest z zawrotnych wyników sprzedaży 30 torebek na minutę. Brand kojarzony jest przede wszystkim ze swoimi flagowymi produktami – torbami z marszczonego nylonu. W ofercie dostępne są też inne akcesoria modowe.

Na tę chwilę na świecie działa 285 salonów Kipling. Marka dostępna jest na 1 tys. stoiskach w sklepach (shop-in-shop), a także w 3,6 tys. sklepach multibrandowych. Brand obecny jest w ponad 55 państwach na całym świecie.

Kipling należy do porfolio marek grupy VF Corporation. W 2013 roku brand był najszybciej rozwijającą się marką z portfolio VF, z 20 proc. wzrostem dochodów. Marka obecnie notuje średni wzrost na poziomie 18 proc. Tym samym brand odnotowuje niemal 300 mln dolarów rocznych przychodów, a każdego roku sprzedawane jest 10 milionów torebek marki.

Salon Kipling w CH Arkadia

Salon Kipling w CH Arkadia

Salon Kipling

Salon Kipling

Reklama

Galeria Jurajska