Imaginarium planuje otworzyć 15 sklepów w Polsce

Sklep Imaginarium

Sklep Imaginarium

– Pierwszy sklep – concept shop hiszpańskiej marki Imaginarium o powierzchni około 200 mkw. ruszył w centrum handlowym Arkadia w Warszawie. Natomiast drugi sklep tzw. regularny o powierzchni 160 mkw. znajduje się w Sadyba Best Mall. Obecnie prowadzimy rozmowy związane z kolejnymi lokalizacjami – mówi redakcji Retailnet Agnieszka Tomasiak, współwłaścicielka Imaginarium w Polsce.

– Wprowadzamy markę Imaginarium na polski rynek poprzez umowę master franczyzy. Będziemy otwierać sklepy własne, a także szukamy partnerów franczyzowych. W ciągu najbliższych trzech lat planujemy otworzyć do 15 sklepów, z czego 10 własnych i 5 franczyzowych. Sklepy o powierzchni 150 mkw. będą lokalizowane w najlepszych galeriach, w największych miastach Polski, jak Kraków, Poznań, czy Łódź. Natomiast w Warszawie chcemy jeszcze otworzyć maksymalnie dwa sklepy – dodała Agnieszka Tomasiak.

Sklep – concept store w Arkadii znajduje się w pasażu Canaletto na parterze Arkadii. Koncept sklepów Imaginarium charakteryzuje się nietypowym rozwiązaniem. Do sklepu można wejść dwojgiem drzwi różnej wielkości. Jedne, standardowych wymiarów, przeznaczone są dla dorosłych. Drugie mniejsze, zaprojektowane specjalnie dla dzieci.

Imaginarium to marka detaliczna specjalizująca się w ofercie skierowanej do dzieci, proponująca klientom unikalny asortyment gier i zabawek głównie o charakterze edukacyjnym, wpływającym na prawidłowy rozwój dzieci. Obecnie Imaginarium posiada ponad 400 sklepów, w 26 krajach na czterech kontynentach. Ponadto klienci mogą zakupić produkty dla swoich dzieci za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego Imaginarium. W Polsce współwłaścicielami sieci Imaginarium są Agnieszka Tomasiak i Veneta Petkova.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016