Galeria Jurajska z dobrą oceną klientów

Galeria Jurajska

Galeria Jurajska

Sklepy oraz kawiarnie i restauracje, a także porządek i czystość – to najwyżej oceniane elementy Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe zapytało swoich klientów o to, jak postrzegają największą galerię w Częstochowie.

91 proc. odwiedzających Galerię Jurajską w Częstochowie pozytywnie ocenia sklepy, jakie znajdują się w ofercie centrum – wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Zdaniem 81 proc. odwiedzających ilość sklepów w centrum jest wystarczająca, z kolei, co trzeci klient przyznaje, że galeria ma w swojej ofercie jego ulubiony sklep. Podobnie jest z oceną oferty kawiarni i restauracji – pozytywną notę wystawiło jej 90 proc. klientów.

– Pozytywna ocena jest efektem systematycznego rozwoju portfolio najemców. Od ponad roku dostosowujemy je do oczekiwań tutejszego rynku, wprowadzając do oferty centrum marki pożądane przez klientów z Częstochowy i okolic. Te działania zaczynają procentować – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

A to, jak informuje zarząd obiekt, dopiero początek zmian. Jeszcze w grudniu w galerii pojawi się duży najemca z ofertą meblową i wyposażenia wnętrz oraz plac zabaw z atrakcjami dla najmłodszych. Obecnie trwają już prace aranżacyjne w lokalach nowych najemców.

– Pod dach galerii staramy się wprowadzać takie marki i taką ofertę, która idealnie wpasowuje się w potrzeby mieszkańców, zatrzymując ich poszukiwania marek i sklepów na Galerii Jurajskiej – mówi Katarzyna Korpak.

Odwiedzający częstochowskie centrum handlowe chwalą je nie tylko za ofertę. Pozytywnie postrzegana jest także atmosfera samego obiektu. Na plus oceniana jest m.in. czystość i porządek (93 proc.), wybór rozrywki (80 proc.) oraz miejsca do odpoczynku (77 proc.). Plusuje także 2 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.

– Galeria Jurajska stała się miejscem, w którym mieszkańcy Częstochowy lubią robić nie tylko szybkie zakupy, ale także spędzać czas wolny, korzystając z oferty kawiarni i restauracji, a także z oferty strefy rozrywki. Rosnącą nową rolę centrum w mieście widać w ocenie, jaka została nam wystawiona. Klient coraz częściej zwraca bowiem uwagę na elementy inne niż oferta sklepów. Dziś liczy się wygląd galerii, jej przyjazność, muzyka, oświetlenie, miejsca relaksu oraz oferta wypełniająca wolny czas – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

O opinię na temat Galerii Jurajskiej ARC Rynek i Opinia zapytało ponad 1 tys. mieszkańców Częstochowy i okolic.

Przypomnijmy, Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016