Outlet Białystok
Outlet Białystok

Poszerza się oferta obuwnicza Outletu Białystok – pierwszego wielkopowierzchniowego centrum wyprzedażowego we wschodniej Polsce. W salonie o powierzchni blisko 200 mkw. od 12 grudnia dostępna będzie oferta firmy McArthur – znanej, sieciowej marki obuwniczej.

Do otwarcia Outletu Białystok pozostało już tylko kilkanaście dni, a grono najemców tego obiektu powiększa się. Sektor obuwniczy, reprezentowany przez takie marki jak CCC, Ecco, Puma, 50Style, Regatta, już za kilkanaście dni urozmaici popularna marka obuwnicza – McArthur.

– Nasza marka rozwija się dynamicznie; sukcesywnie poszerzamy sieć sklepów firmowych. Nasza oferta obecna jest w większości liczących się centrów outletowych w Polsce, stąd decyzja, aby otworzyć salon także w Outlecie Białystok, który ze względu na swoje położenie w pobliżu kilku przejść granicznych stanie się ważnym ponadregionalnym centrum outletowym – mówi dr Małgorzata Mitoraj-Jaroszek, prezes zarządu McArthur.

Ofertę Outletu Białystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach zawsze niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style, McAthur. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego Jysk, oraz strefy gastronomicznej.

Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia. Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.