Salon Szachownica
Salon Szachownica

Firma Joart SA, właściciel marki Szachownica, otworzy do końca tego roku jeszcze 4 nowe salony. Spółka w tym roku oddała do użytku łączenie 12 nowych sklepów.

Szachownica to ogólnopolska sieć sklepów odzieżowych, oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz akcesoria. Firma działa na polskim rynku od 2002 roku. Oprócz salonów firma prowadzi również sprzedaż produktów on- line za pośrednictwem własnego sklepu internetowego.

Marka, należąca do firmy Joart SA posiada aktualnie 56 salonów na terenie Polski i w dalszym ciągu rozwija sieć.

– Zaufało nam już wiele topowych galerii handlowych co jest dla nas ogromnym dowodem uznania i powodem do dumy. Dzięki zdobytemu doświadczeniu firma odwdzięcza się nieustannie poszerzaną ofertą. Motywacją do podejmowania kolejnych działań jest przede wszystkim zadowolenie naszych klientów – mówi Artur Kuczyński – prezes zarządu Joart SA, właściciela sieci Szachownica.

Sklepy sieci Szachownica swoją ofertę kierują przede wszystkim do ludzi młodych dla których liczy się wysoka jakość w niskiej cenie. Wnętrza sklepów na tle konkurencji wyróżniają się przestrzennością i jasną kolorystyką, które poprawiają komfort podczas zakupów. Dynamiczny rozwój sieci sklepów, wsparty konsekwentnymi działaniami promocyjno-marketingowymi, pozwala firmie na ciągłe zwiększanie udziału w rynku dyskontów odzieżowych w Polsce. Dzięki ukierunkowaniu na optymalne zarządzanie siecią oraz intensywną ekspansję, firma skutecznie realizuje założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju marki.

– Do końca 2015 roku, planujemy powiększyć sieć sklepów o kolejne salony i co ważne, chcemy przyśpieszyć tempo rozwoju. Jesteśmy na etapie podejmowania decyzji, co do lokalizacji, dlatego jeszcze nie możemy określić szczegółów. Będziemy otwierać nowe lokale głównie w centrach handlowych i przy głównych ulicach w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców – mówi Artur Kuczyński.

– W 2014 roku Szachownica konsekwentnie kontynuuje rozwój, koncentrując się na lokalizacjach zapewniających duży ruch. Poszukujemy atrakcyjnych powierzchni liczących od 250 do nawet 500 mkw. w większych miastach. Obecnie trwają negocjacje w sprawie kolejnych umów najmu – dodaje Artur Kuczyński.