Bold eKsiegarnia

EKsięgarnia we współpracy z agencją Bold wprowadza strategię Mobile First.

Jedna z największych, niezależnych księgarni naukowych w Polsce dostosuje się do potrzeb e-klientów, ze szczególnym naciskiem na użytkowników urządzeń mobilnych. Przejście na rozwiązanie oparte o silnik Magento pozwoli eKsięgarni zwiększyć asortyment ze 115 tysięcy do 600 tysięcy egzemplarzy książek.

Nowa szata graficzna

EKsięgarnia jest szczególnie rozpoznawalna w środowisku akademickim i naukowym. A to za sprawą najobszerniejszej na rynku polskim oferty literatury fachowej i specjalistycznej.

W trwającym właśnie procesie rebrandingu nacisk jest położony nie tylko na odświeżenie szaty graficznej, ale przede wszystkim na nową kategoryzację produktów. Dzięki temu wyszukiwanie spośród wielu tysięcy tytułów będzie wydajne, proste i wygodne.

Badaniami usability

„Stawianie wersji mobilnej na pierwszym miejscu pozwala spojrzeć na projektowany sklep internetowy z nowej perspektywy. Zamiast rozważać, co wyciąć z wersji desktopowej żeby zmieściła się na małym ekranie komórki, robimy duży krok naprzód. Zaczynamy od formy mobilnej, a następnie rozbudowujemy ją na potrzeby większych urządzeń” – mówi Marcin Piwowarczyk, dyrektor strategii w Bold Brand Commerce.

„Dzięki temu możemy znaleźć najbardziej skuteczne rozwiązania dla eKsięgarni i nie zgubić kluczowej dla użytkowników prostoty użycia” – dodaje Piwowarczyk.

Wybór ścieżki realizacji projektu został poprzedzony badaniami usability dotychczasowego serwisu oraz badaniami wizerunku marki. W ciągu najbliższych miesięcy nastąpi stopniowe wdrożenie nowej odsłony eKsięgarni.

Współpraca z agencją Bold

„Przez ostatnie kilka lat szukaliśmy firmy, która pomogłaby nam nie tylko stworzyć sprawnie działający sklep internetowy, ale też takiej, która aktywnie współpracowałaby z nami przy określaniu kierunku rozwoju i zakreślaniu dalekosiężnych planów – mówi Barbara Balmas, dyrektor marketingu w eKsięgarnia.

Nasza dotychczasowa współpraca z firmą Bold potwierdza, że udało się nam znaleźć kompetentnego i innowacyjnego partnera, dlatego z niecierpliwością czekamy na wynik naszej pracy – dodaje Balmas.

EKsięgarnia z ofertą liczącą około 115 tysięcy tytułów jest jedną z największych księgarni w Polsce. Jej atuty to atrakcyjne ceny, duży wybór i szybkie terminy realizacji (średnio 1 dzień).

Księgarnia współpracuje z Główną Księgarnią Naukową w Krakowie oraz największymi dystrybutorami hurtowymi w Polsce. W 95% przypadków zamawiana książka jest dostępna w ten sam lub na następny dzień. Termin wysyłki zależy od wyboru formy płatności i typu przesyłki