Czterech nominowanych do nagrody SCF Fashion Retailer of the Year 2015

SCF 2014

O nagrodę w kategorii SCF Fashion Retailer of the Year 2015 będą ubiegały się cztery marki oferujące zupełnie inny stylistycznie asortyment, ale tak samo popularne i lubiane przez klientów – H&M, LPP, Carry i COS.

– Branża modowa jest jedną z najprężniej rozwijających się sekcji na polskim rynku. Motorem tego rozwoju jest wciąż rosnąca świadomość i oczekiwania klientów co do jakości, designu, jak również rosnące aspiracje polskich konsumentów. Rozwój branży to otwarcia nowych lokalizacji marek już obecnych na polskim rynku, wspomagane stabilnym wzrostem podaży nowoczesnej powierzchni handlowej. Dla podkreślenia, w ciągu najbliższych dwóch lat spodziewamy się oddania do użytku około 700 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych, co będzie szansą dla najemców na wykreowanie nowych lokalizacji. Nie należy zapominać jednak także o markach nowo wchodzących, dla których Polska z silnym rynkiem wewnętrznym, podażą wysokiej jakości powierzchni stanowi atrakcyjną destynację. W ciągu ostatnich trzech lat do Polski weszło ponad 60 nowych marek reprezentujących pełne spektrum branż – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL.

– Czynnikiem wpływającym znacząco na wzrost atrakcyjności centrów handlowych jest również dywersyfikacja oferty i marek w ramach portfela i stworzenie oferty dla szerokiego wachlarza klientów. Marki i firmy nominowane w zimowej edycji SCF, czyli H&M, Grupa LPP, Carry czy COS oferują pełen asortyment produktów adresowanych zarówno do kobiet, jak i mężczyzn w różnym wieku i o różnej zasobności portfela oraz dla dzieci. Dodatkowo takie firmy jak Grupa LPP oraz H&M aktywnie rozwijają także swoje marki i ofertę z sektora wyposażenia wnętrz, co stanowi doskonałe uzupełnienie dla klientów podążających za najnowszymi trendami i szukających ciekawych inspiracji – dodaje Anna Wysocka.

H&M jest jedną z najpopularniejszych marek w Polsce wśród klientów w każdym wieku. Obecnie w Polsce działa ponad 130 salonów tego brandu.

LPP to największa polska grupa odzieżowa skupiająca kilka niezwykle popularnych wśród klientów marek – fladową Reserved, Mohito, Cropp, House czy Sinsay. Koncern zarządza siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób.

COS od razu po wejściu na polski rynek zdobył ogromną rzeszę stałych klientów. Marka rozwija się na terenie najbardziej prestiżowych centrów handlowych w największych miastach kraju.

Carry to jedna z polskich marek odzieżowych. Powstała w 2000 roku. Ofertę produktową stanowi odzież damska, męska i młodzieżowa oraz dodatki i akcesoria.

Więcej informacji o zimowej edycji Shopping Center Forum 2015 znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska