BOIG: Greenpoint w Outlet Białystok

Outlet Białystok

Outlet Białystok, BOIG

Greenpoint – sieciowa marka z modą damską dołącza do najemców Outletu Białystok, centrum wyprzedażowego, którego otwarcie zaplanowano na 12 grudnia 2014 roku. Nowy salon sieci w białostockim outlecie zajmie 80 mkw. powierzchni.

Greenpoint to kolejna, po Lavardzie, Pako Lorente i McArthurze, marka modowa, która w ostatnich tygodniach wzbogaciła tenant-mix Outletu Białystok.

– Zaledwie kilka dni dzieli nas od otwarcia Outletu Białystok, a wciąż zgłaszają się do nas kolejne sieci zainteresowane wynajmem powierzchni w tym centrum. Bliskość kilku przejść granicznych, ponad regionalny zasięg, a także coraz ciekawsza oferta handlowa, to główne zalety, na które zwracają uwagę najemcy – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, w najbliższych dniach oferta handlowa Outletu Białystok powiększy się o kolejne marki z segmentu mody damskiej.

Ofertę tego centrum stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach niższych zawsze o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą takie marki jak: Adidas, Big Star, Reebok, Greenpoint, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style, McArthur. Dodatkowym uzupełnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego Jysk oraz strefy gastronomicznej.

Otwarcie obiektu odbędzie się 12 grudnia. Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o., generalnym wykonawcą – firma Arteo sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.

Reklama

Galeria Jurajska