Redberry z większym punktem sprzedaży w Warszawie

Redberry w CH Arkadia

Redberry w CH Arkadia

Redberry – sieć lokali gastronomicznych działających w formie wysp, otworzyła powiększony punkt sprzedaży w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Jest to 10. placówka tej sieci w naszym kraju.

–  Do tej pory działaliśmy w Centrum Handlowym Arkadia na poziomie 0. Na prośbę wielu naszych klientów, zdecydowaliśmy się przenieść na poziom +1, bliżej mody, fitness klubu i kina. Jesteśmy zadowoleni z rozbudowy nowego lokalu Redberry na poziomie +1, z którego mogą korzystać goście powiększonej strefy gastronomicznej w Arkadii. Nowa wyspa Redberry mierzy ponad 20 mkw. powierzchni. Jest to punkt sprzedaży własny, otwarty przez naszą firmę – mówi w rozmowie z Retailnet Ron Melchet, właściciel sieci Redberry.

Firma wciąż planuje kolejne otwarcia na terenie centrów handlowych.

–  Cały czas obserwujemy rynek centrów handlowych, ponieważ w tego typu obiektach prowadzimy ekspansję naszej sieci. Na chwilę obecną Redberry dostępne jest w czterech obiektach handlowych w Warszawie oraz we Wrocławiu, Toruniu, Gdyni, Białymstoku, Krakowie i Lublinie – dodaje.

W bieżącym roku firma otworzyła łącznie 3 placówki w Krakowie, Lublinie oraz Warszawie. Sieć rozwijana jest poprzez uruchamianie punktów własnych bądź franczyzowych. Wyspy handlowe marki mają wielkość od 15 do 60 mkw. Potencjalny franczyzobiorca, aby otworzyć stoisko, musi dysponować kwotą od 150 tys. zł do 200 tys. zł.

Sieć oferująca mrożone jogurty Redberry rozwijana jest w Polsce przez Redberry sp. z o.o. Firma skupia się na ekspansji w największych centrach handlowych w dużych miastach kraju.

Reklama

Galeria Jurajska