H&M Home w kolejnym centrum handlowym w stolicy

Kolekcja H&M Home

Kolekcja H&M Home

Koncept oferujący artykuły wyposażenia wnętrz H&M Home cieszy się dużą popularnością wśród rodzimych klientów. Obecnie jest on dostępny w najbardziej popularnych centrach handlowych największych miast naszego kraju.

W ostatnich dniach otwarto nową strefę H&M Home w regularnych salonie marki w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Jak ustaliła redakcja Retainet jest to tymczasowa strefa.

– H&M Home stał się bardzo popularny w naszym kraju. Obecnie w Polsce artykuły wyposażenia wnętrz naszej marki są dostępne w kilkunastu centrach handlowych. Zdecydowaliśmy się otworzyć specjalną strefę home w salonie mieszczącym się w CH Arkadia. Są tan jednak dostępne wyłącznie artykuły do domu kojarzące się ze świętami Bożego Narodzenia. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ do tej pory H&M Home dostępny był dla klientów stolicy tylko w Domu Mody Klif – mówi w rozmowie z Retailnet Ewa Jarzemska z firmy H&M.

– Jest to ostatni punkt sprzedaży H&M Home otwarty w tym roku. Kolejne zostaną otwarte dopiero w 2015 roku – dodaje Ewa Jarzemska.

Sklepy marki H&M Home poza Polską obecne są także w krajach skandynawskich, Niemczech, Holandii i Austrii, gdzie jest prowadzona także sprzedaż tych produktów online. Swoją pierwszą kolekcję marka promowała wiosną 2009 roku. W naszym kraju pierwsze H&M Home zostały otwarte jesienią 2012 roku – wtedy też firma otworzyła 5 punktów sprzedaży w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdyni oraz Nowym Sączu.

Marka H&M Home oferuje artykuły wyposażenia wnętrz (poszewki, komplety pościeli, ręczniki, dywaniki łazienkowe, koce, zasłony, szlafroki) w przystępnych cenach. W ofercie dominują bogato zdobione tekstylia.

Średnia powierzchnia sklepów H&M w Polsce wynosi 2-2,1 tys. mkw. Obecnie w Polsce działa ponad 130 salonów marki.

Firma H&M rozwija się w Polsce głównie na terenie centrów handlowych. Zdarzają się jednak pojedyncze lokalizacje przy ulicach, jak salon mieszczący się przy ul. Nowy Świat w Warszawie.
H&M oficjalnie zapowiedziało też otwarcie w 2015 roku sklepu internetowego na polskim rynku oraz siedmiu innych krajach europejskich.

Marki spółki H&M nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowana jest także Joanna Jóźwiak odpowiadająca za rozwój salonów firmy. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska