Grey Wolf z pierwszym sklepem w stolicy

Kolekcja Grey Wolf

Kolekcja Grey Wolf

Firma Grey Wolf otwiera swoje salony firmowe zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych. Jak ustaliła redakcja Retailnet firma zdecydowała się na otwarcie pierwszego salonu w Warszawie.

– Z dniem 3-go grudnia ruszył nasz pierwszy salon z odzieżą Grey Wolf w stolicy. Tym razem zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepy przy jednej z najważniejszych ulic handlowych Warszawy, czyli przy Nowym Świecie – mówi dla Retailnet Marek Pachulski, właściciel Firma Grey Wolf.

– To nasza druga lokalizacja w tym roku. W maju otworzyliśmy salon naszej sieci w Kaliszu. W związku z otwarciem w Warszawie, zakończymy bieżący rok z liczbą 52 salonów marki Grey Wolf. Przy uruchamianiu kolejnych sklepów bierzemy pod uwagę przede wszystkim obiekty handlowe, które cieszą się dużą odwiedzalnością. W rozwoju marki Grey Wolf uwzględniamy galerie, które działają co najmniej kilka lat, a także te obiekty, które są chętnie wybierane przez mieszkańców poszczególnych miast i w których trwa proces rekomercjalizacji – dodaje.

Sklepy marki mierzą średnio 60-70 mkw. powierzchni. Firma prowadzi także sprzedaż swoich produktów w sklepie internetowym. Firma rozwija sieć swoich salonów także w oparciu o system franczyzowy.

Grey Wolf to marka znana przede wszystkim z wysokiej jakości odzieży dla kobiet. W ofercie marki są także bluzki, spodnie, a także szeroka gama dodatków. Firma Grey Wolf funkcjonuje w branży odzieżowej od 20 lat.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016