Firma Super Prezenty rozszerza sieć sprzedaży

Stoisko Super Prezenty

Stoisko Super Prezenty

Firma Super Prezenty, jeden z liderów w sprzedaży detalicznej kart podarunkowych, poszerza sieć kanałów dystrybucji. Dzięki rozwojowi współpracy z siecią Empik oraz nawiązaniu porozumienia ze sklepem internetowym Frisco.pl, będzie w stanie dotrzeć do kolejnej grupy odbiorców.

Do tej pory sieć Super Prezenty prowadziła sprzedaż internetową oraz dostępna była w stacjonarnych punktach sprzedaży w największych centrach handlowych w Warszawie: Reduta, Targówek, Galeria Mokotów oraz Fashion House Piaseczno.

Super Prezenty jest polską filią litewskiego koncernu Gera Dovana. W swojej ofercie posiada vouchery podarunkowe na setki przeżyć – od tych ekstremalnych (jak jazdy sportowymi samochodami czy skoki na bungee), przez zabiegi w SPA czy masaże), po edukacyjne (warsztaty z robotami dla dzieci, kurs pilotażu dla dorosłych). Do tej pory produkty firmy były dostępne na stronie internetowej, w punktach sprzedaży w warszawskich galeriach handlowych oraz w salonach Empik w Warszawie.

Od grudnia 2014 roku vouchery podarunkowe można nabyć także w salonach Empik również w Poznaniu i Krakowie, a także w sklepie internetowym Frisco.pl.

– Poszerzenie kanałów dystrybucji w tym najgorętszym, przedświątecznym okresie roku sprawi, że więcej osób będzie mogło wybrać voucher jako prezent pod choinkę. Z roku na rok, Polacy coraz chętniej wybierają taką formę świątecznego podarunku, dlatego mamy nadzieję, że pod tym względem rok 2014 będzie rekordowy – mówi Katarzyna Michałowska, project manager w firmie Super Prezenty.

Vouchery Super Prezentów dostępne będą w sieci Empik w Poznaniu w galeriach: Malta oraz Stary Browar, a także w Krakowie w galeriach: Krakowska, Kazimierz, Bonarka.

Firma Super Prezenty sp. z o.o. weszła na polski rynek w lutym 2012 roku. Jest częścią międzynarodowego koncernu Gera Dovana, mającego swoje filie na Litwie, Łotwie, Białorusi i w Rosji. Firma wychodząc naprzeciw preferencjom konsumentów, przeprowadziła rebranding logotypu, dostosowując go do polskiego rynku. Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce.

Reklama

Galeria Jurajska