Masterpass eService płatności

EService zaprezentował unowocześnioną szatę graficzną systemu płatności online, dodatkowo wzbogaconą o nowe funkcjonalności oraz rozwiązania płatnicze. Realizując transakcję w sklepie internetowym można teraz skorzystać z cyfrowego portfela MasterPass.

Nowa bramka płatnicza eService to nie tylko bardziej intuicyjny interface oraz nowoczesna szata graficzna, lecz przede wszystkim szeroki wybór metod płatności, dostosowanych zarówno do potrzeb użytkowników, jak też do rozwijającego się rynku płatności internetowych.

Automatyzacja płatności

Poza standardową ofertą największych organizacji płatniczych, bramka udostępnia również e-przelewy, możliwe dzięki współpracy z kilkunastoma największymi bankami, zapewniającymi pełną automatyzację usługi.

Dodatkowo można zapłacić za pomocą aplikacji mobilnej IKO PKO Banku Polskiego oraz w międzynarodowym systemie PayPal, a od niedawna również za pomocą portfela cyfrowego MasterPass.

Bramka eService komputer
Bramka eService na komputerze stacjonarnym

MasterPass to rodzaj portfela elektronicznego, uwalniający kupujących od konieczności podawania przy każdej transakcji danych karty płatniczej oraz adresu dostawy we wszystkich sklepach, oferujących płatność za pomocą tych usług.

Bramka eService telefon
Bramka eService na telefonie komórkowym

Klient, rejestrując swój portfel MasterPass, podpina do niego karty płatnicze systemów MasterCard, Visa, Discover, Diners Club lub American Express. W trakcie dokonywania zakupów, klient loguje się do swojego portfela i wybiera kartę płatniczą, która zostanie użyta do dokonania płatności.

Nowe technologie e-commerce

„Rozwiązanie eCommerce kluczowym produktem w hierarchii eService. Dlatego nie chcemy poprzestać na tym, co udało się nam osiągnąć do tej pory. W celu dostarczania naszym klientom najnowocześniejszych rozwiązań, zamierzamy jeszcze bardziej otworzyć się na nowe technologie oraz koncepcje oferowane przez rynek płatności online. Chcemy również wykorzystać możliwości synergiczne z naszym współwłaścicielem EVO Payments International, który jest europejskim liderem w dziedzinie eCommerce” – komentuje Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService.

EService z 40% udziałem w rynku płatności elektronicznych jest wiodącym agentem rozliczeniowym w Polsce. W 2014 roku Spółka rozpoczęła działalność w Czechach i na Słowacji.

EService oferuje takie usługi jak doładowanie telefonów komórkowych, obsługę programów lojalnościowych, obsługę kart podarunkowych, wypłatę gotówki, a sieć akceptacji Spółki liczy blisko 100 tysięcy urządzeń w obrębie całego kraju. eService należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.