Ruszył kolejny etap przebudowy CH Morena w Gdańsku

CH Morena

CH Morena

Modernizacja CH Morena to jedna z największych inwestycji prowadzonych przez Carrefour w Polsce. Do najważniejszych zmian realizowanych obecnie w galerii, należy kompleksowa przebudowa wnętrza obiektu, remodeling hipermarketu Carrefour oraz budowa nowego retail parku. Nowopowstały park handlowy Galeria Morena zaoferuje ponad 33 tys. mkw. nowoczesnej przestrzeni zakupowej.

Obecnie realizowany jest drugi etap modernizacji galerii, w ramach którego na parkingu powstanie nowy wolnostojący budynek o powierzchni 2,9 tys. mkw. Obiekt uzupełni ofertę centrum handlowego oraz znacząco przyczyni się do rewitalizacji i podniesienia walorów estetycznych otoczenia.

– Modernizacja Moreny to jedna z kluczowych inwestycja realizowana obecnie przez Carrefour Polska – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Galerii Handlowych. – Inwestujemy w modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację naszych centrów handlowych i hipermarketów, ponieważ naszym celem jest podniesienie wartości posiadanych aktywów oraz zaoferowanie klientom nowoczesnej przestrzeni zakupowej. Pracujemy nad tym, aby nasza nowa galeria spełniła oczekiwania wszystkich mieszkańców Gdańska.

W ramach realizowanej przebudowy, galeria zyska nie tylko dodatkową powierzchnię handlową, ale również całkowicie nową estetykę oraz nowoczesny i spójny system informacji wizualnej. Najważniejszymi zmianami w Galerii Morena są relokacja dotychczasowej strefy food-courtowej, gruntowna modernizacja hipermarketu Carrefour oraz otwarcie nowej strefy rozrywkowej.

Zakończenie prac budowlanych przy nowym retail parku planowane jest na marzec 2015 roku, natomiast zakończenie całej przebudowy Galerii Morena – na koniec 2015 roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 tys. GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Reklama

Galeria Jurajska