Kubenz w Atrium Targówek

Atrium Targówek

Do grona najemców Atrium Targówek dołączył salon z modą męską – Kubenz. Nowy lokal zajmuje powierzchnię ponad 110 mkw.

Marka Kubenz oferuje klasyczną kolekcję odzieży męskiej. W nowo otwartym salonie Panowie znajdą eleganckie garnitury, marynarki, kurtki, koszule, swetry, spodnie, buty oraz akcesoria.

Kubenz wzbogacił ofertę mody męskiej w Atrium Targówek, którą reprezentują ponadto marki: Brice, Bytom, Intermoda III, Marks & Spencer, Próchnik, Reserved, Vistula, Wólczanka i Zara Men.

Atrium Targówek oferuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, Okaidi, CCC, Centro, Paris Optique, Rossmann, Camaieu, Bata, Marks&Spencer, Próchnik, Vistula, Yes. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

W Polsce Atrium posiada 24 działające obiekty handlowe. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Focus Mall w Bydgoszczy, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu, a teraz również Atrium Felicity w Lublinie. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 531 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu. W IV kwartale br. sfinalizowana została transakcja przejęcia 24 obiektu – Focus Mall w Bydgoszczy.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016