Wszystkie marki LPP w Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

W Atrium Copernicus w komplecie pojawią się wszystkie marki modowe z grupy LPP – Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. Dynamicznie rozwijająca się spółka doceniła potencjał lokalizacji rozbudowywanego centrum, podpisując umowy na obecność kolejnych marek w nowej części obiektu.

W chwili obecnej w centrum funkcjonują salony Reserved, Cropp i House, które po zakończeniu rozbudowy przeniosą się do nowej części obiektu. Tam otworzą się w nowych, powiększonych konceptach.

Dołączą do nich także pozostałe marki modowe grupy LPP – Mohito i Sinsay. Łącznie spółka modowa zajmie ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni w Atrium Copernicus.

– Zdecydowaliśmy się na zwiększenie powierzchni naszych dotychczasowych salonów oraz wprowadzenie pozostałych dwóch marek do Atrium Copernicus, ponieważ widzimy w tym obiekcie duży potencjał i wierzymy, iż szybko powiększymy grono lojalnych klientów w tej lokalizacji – mówi Marta Chlewicka z firmy LPP. – Naszym największym salonem w Atrium Copernicus będzie sklep naszej marki flagowej, czyli Reserved. Jego powierzchnia wyniesie ponad 1,7 mkw.

– Rozbudowa Atrium Copernicus z jednej strony umożliwia na wprowadzenie nowych marek do centrum, przede wszystkim tych dotąd nieobecnych w Toruniu. z drugiej strony pozwala również na dostosowanie jakości i wielkości powierzchni handlowej do zmieniających się potrzeb dotychczasowych najemców. Dzięki temu marki ewoluują wraz z centrum pojawiając się w nowoczesnych konceptach i większych salonach – twierdzi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management. – Jeśli centrum ma potencjał handlowy, to rozbudowa dla wielu marek jest okazją do zwiększenia powierzchni sprzedaży i szerokości asortymentu.

Pod koniec listopada w centrum nastąpiło otwarcie pierwszego w Toruniu sklepu sportowego Decathlon, i zmianie uległ operator spożywczy, który funkcjonuje teraz pod szyldem hipermarketu Auchan (pierwszy obiekt tej sieci w mieście). Udostępniony jest już również nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych wzrosła do 1400.

Otwarcie rozbudowywanej części obiektu planowane jest w I kwartale 2015r.

Atrium Copernicus jest położone w centrum Torunia, przy ul. Żółkiewskiego. Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody Klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: 4F, Apart, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Carry, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, TUI, Wojas, Wólczanka i Yes oraz salony nowych marek z grupy LPP.

W nowym, większym formacie pojawią się również obecne już w centrum: Carry i Solar. W procesie rozbudowy zwiększyła się również liczba miejsc parkingowych. Pod koniec listopada br. udostępniony został nowy parking podziemny.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016