SCF Newcomer Retiler of the Year 2015

Retailers Awards

Retailers Awards

Mijający rok był dobrym okresem na debiuty zagranicznych sieci handlowych na polskim rynku. Nowe marki na swoją pierwszą lokalizację najczęściej wybierały warszawskie centra handlowe. Jury konkursu Retailers’ Awards 2015 spośród wielu debiutów do nagrody SCF Newcomer Retiler of the Year 2015 nominowało 5 marek – English Home, Neo, Inside, Desigual, Piazza di Moda.

W opinii ekspertów rynku i członków Jury nominowane marki wyróżniały się na tle innych debiutów, ciekawym konceptem salonów i interesującą ofertą.

– Przewiduję, że w dalszym ciągu dynamiczną ekspansję będą prowadzić duże marki sieciowe. Wynika to z ich szybkiego progresu w rozwoju; posiadają duży know how na temat zachowań zakupowych konsumentów i wiedzą, jaki asortyment proponować, by spotkał się on z dużym zainteresowaniem klientów. Posiadają także niezbędną wiedzę na temat tego, gdzie lokować swoje salony, jak je aranżować i jak przeprowadzać proces otwarcia, by przyciągnąć dużą liczbę zainteresowanych nimi klientów – komentuje w rozmowie z portalem Retailnet Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG.

Marka English Home oferująca artykuły do wyposażenia wnętrz ma 4 salony w Polsce. Pierwszy sklep sieci uruchomiono w warszawskim CH Promenada. Pozostałe sklepy znajdują się w Atrium Felicity w Lublinie, CH Poznań Plaza i Galerii Katowickiej. Sieć nominowana jest do dwóch nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Home & Furniture Retailer of the Year i Newcomer Retailer of the Year.

Marka Neo zadebiutowała na polskim rynku wiosną 2014 roku otwierając pierwszy sklep w CH Arakdia w warszawie. Obecnie działają 3 salony sieci – w Poznań City Center oraz w Galerii Mokotów. Marka należy do koncernu Adidas i oferuje odzież i dodatki (obuwie, plecaki, torby) dla młodzieży. Wszystkie sklepy w Polsce zostały zaprojektowane przez Otomi Store Design Lab.

Hiszpańska marka modowa Inside zadebiutowała w Polsce w czerwcu. Pierwszy sklep ruszył w Galerii Katowickiej. Drugi uruchomiono w Centrum Riviera w Gdyni. Ekspansja marki na polskim rynku jest prowadzona przez spółkę Liwa Polska sp. z o.o.

Desiguel, hiszpańska marka modowa, pierwszy regularny sklep w Polsce uruchomiła wiosną 2014 roku. Na debiut wybrała warszawskie centrum handlowe Arkadia. Wcześniej produkty marki można było kupić w sklepach outletowych Factory w Krakowie, Warszawie i Poznaniu oraz w salonach multibrandowych.

Włoska marka modowa Piaza di Moda pierwszy butik w Polsce uruchomiła we wrocławskim centrum Sky Tower. Obecnie działa 6 sklepów (DH Renoma we Wrocławiu, Factory Kraków, Factory Warszawa Annopol, Klif Gdynia i Stary Browar w Poznaniu).
3 marca 2015 roku podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers’ Awards 2015 m.in. w kategorii Newcomer Retailer of the Year 2015.

Reklama

Galeria Jurajska