Atrium Promenada z nową ofertą

Atrium Promenada

Atrium Promenada

Ostatnie miesiące roku obfitowały w otwarcia nowych sklepów i salonów w Atrium Promenada.

Pod koniec listopada na parterze centrum na powierzchni ponad 113 mkw. otwarto salon Betty Barclay/Tuzzi.

Z kolei w grudniu do oferty CH Atrium Promenada dołączyły salony Aleksandry Markowskiej / Milate oraz Concept House. Pierwszy salon zajmuje 36 mkw. powierzchni i zlokalizowany jest na pierwszym piętrze. Sklep posiada w ofercie torebki z włoskiej skóry oraz kreacje tworzone przez Aleksandrę Markowską – projektantkę odzieży.

Concept House to butik skupiający młodych polskich projektantów, których projekty nie są dostępne w Warszawie, bądź są dostępne maksymalnie w dwóch punktach sprzedażowych. Najemca zajmuje prawie 35 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum i oferuje odzież dla kobiet.

Jeszcze przed świętami otwarta zostanie placówka banku Citi Handlowy, która zlokalizowana będzie na parterze Atrium Promenada i zajmie 152 mkw. powierzchni.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016