Jysk: minimum 15 nowych sklepów w 2015

 

Jysk

Jysk

Jysk szuka nowych lokalizacji. W planach spółki jest otwieranie nowych placówek w miastach mających powyżej 30 tys. mieszkańców.

– W 2014 roku nasza sieć powiększyła się łącznie o 19 nowych sklepów, co oznacza, że przybyło nam 20 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej. W planach na 2015 rok mamy oddanie do użytku minimum 15 placówek w miastach mających powyżej 30 tys. mieszkańców. Nie ograniczamy się wyłącznie do centrów handlowych, jeżeli lokalizacja jest atrakcyjna, możemy otwierać nasze sklepy nawet w wolnostojących obiektach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Joanna Kalinowska z Jysk sp. z o.o.

Przedstawiciele polskiego oddziału spółki dobrze oceniają dostępność nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce choć, jak twierdzą, brakuje ofert w większych miastach.

– Z pewnością korzystną dla nas jest większa podaż retail parków w mniejszych miastach. Brakuje nam zrównoważonych ofert w większych aglomeracjach w lokalizacjach niebędących w konflikcie z już funkcjonującymi sklepami. Mijający rok był dla sieci Jysk udany, tzn. pozwalający na przyszłe lata wyznaczać jeszcze bardziej ambitne cele – podsumowuje Joanna Kalinowska.

Aktualnie Jysk ma w Polsce 175 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Firma, pochodzenia skandynawskiego, swój pierwszy sklep uruchomiła w Danii w 1979 roku. Obecnie Jysk Group posiada ponad 2,2 tys. sklepów i zatrudnia 18,5 tys. pracowników w 36 krajach. W Niemczech i Austrii grupa działa pod nazwą Dänisches Bettenlager. Nazwa Jysk obowiązuje w pozostałych krajach. Właścicielem Jysk Group jest Lars Larsen, który jest również właścicielem sieci meblowych Bolia.com, IDEmøbler oraz Ilva i wielu innych firm. Łączny obrót sieci Lars Larsen Group to 3,1 miliarda euro.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska