Dekada Realty zapowiada nowe inwestycje

Dekada Grójec

Dekada Grójec

W planach spółki Dekada Realty, właściciela centrów handlowych Dekada, jest oddanie do użytku w 2015 roku kolejnych obiektów handlowych m.in. w Malborku i Ciechanowie.

– Rok 2015 będzie dla spółki Dekada Realty czasem wytężonej pracy. Trwa budowa dziesiątej inwestycji spółki – w Malborku, i planujemy ukończyć ją najpóźniej w IV kw. przyszłego roku. Wiosną rozpoczynamy również prace budowlane przy jedenastym projekcie, i zarazem czwartym będącym zintegrowanym obiektem handlowo-komunikacyjnym w Ciechanowie. Planujemy oddać go do użytku do końca przyszłego roku. Nie ustajemy również w naszych staraniach o uzyskanie pozwolenia na inwestycję w Nysie – jesteśmy w trakcie intensywnych procedur administracyjnych zmierzających do uzyskania pozwolenia na budowę – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty.

W przyszłym roku spółka chce także zakończyć procedury związane ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania dla inwestycji w Łowiczu i na przełomie 2015 oraz 2016 roku rozpocząć jej realizację.

– Aby lepiej dopasować nasze obiekty do potrzeb klientów, planujemy rozbudowę i poszerzenie dotychczasowej oferty, m.in. w Skierniewicach i Sieradzu. Prowadzimy również szereg działań mających na celu przekonanie i przyzwyczajenie klientów do zakupów w naszych obiektach. Niektóre z naszych centrów istnieją na rynku już kilka lat, przeprowadzamy więc – jeżeli jest taka potrzeba – drobne korekty tenant mix i pozyskujemy takich najemców, którzy są oczekiwani i potrzebni w danej społeczności. Stawiamy także na intensywny rozwój formatu centrów handlowo-komunikacyjnych w naszym portfolio. Prowadzimy szereg zaawansowanych negocjacji z lokalnymi spółkami przewozowymi – autobusowymi oraz PKP – i w przyszłym roku z pewnością sfinalizujemy większość z nich i pozyskamy nowe lokalizacje pod tego typu projekty – podkreśla Aleksander Walczak.

– Przewidujemy, że sytuacja na rynku nieruchomości handlowych będzie dążyć do stanu pewnej stabilizacji i osiągnięcia pełnego nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową, również w miejscowościach mniejszych (do 100 tys. mieszkańców). Cały czas w Polsce pojawiają się również nowe marki i z pewnością deweloperzy budujący w mniejszych miastach będą chcieli do swoich obiektów pozyskać te brandy, które wcześniej w danym regionie były niedostępne – podsumowuje prezes Dekada Realty.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016