Vippi Design z kolejnymi salonami w 2015

Salon Vippi Design, fot. Techsource

Salon Vippi Design, fot. Techsource

Spółka Techsource otworzyła w grudniu kolejny salon marki Vippi Design oferujący odzież dla kobiet, dziewcząt i dzieci. Salon oferujący zarówno regularną kolekcję, jak i artykuły outletowe znalazł się w Warszawie i zajął lokal o powierzchni 90 mkw.

– Pierwszy salon naszej marki został otwarty w warszawskim centrum handlowym. Była to nasza testowa lokalizacja. Okazało się, że kolekcja Vippi Design łącząca w sobie motywy folklorystyczne przyjęła się bardzo dobrze. To dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie nowego sklepu i planujemy kolejne sklepy w kilku miastach Polski – mówi w rozmowie z Retailnet Adam Matuliński, odpowiedzialny w Techsource m.in. za rozwój marki Vippi Design.

Firma planuje otwarcia zarówno w centrach handlowych o ugruntowanej pozycji na rynku, ale także przygląda się nowym projektom.

– Zauważyliśmy, że oferta produktowa Vippi Design podoba się nie tylko Polakom, ale także obcokrajowcom, którzy przyjeżdżają do naszego kraju. To dlatego obecnie poszukujemy dobrych lokalizacji w Krakowie, na Pomorzu, w Szczecinie czy z Zakopanem – twierdzi Adam Mikuliński.

– Nasze lokale mierzą średnio 60-80 mkw. powierzchni. W 2015 roku zdecydujemy się na otwarcie co najmniej 1-2 sklepów w tych miastach, ponieważ chcemy sprzedawać nasze produkty także poza stolicą. Obecnie posiadamy dwa sklepy w Warszawie – dodaje.

Za rozwój sieci Vippi Design odpowiada firma Techsource sp. z o.o. Marka posiada w swojej ofercie odzież i dodatki dla kobiet oraz nastolatek i dzieci, która łączy nowoczesne wzornictwo z elementami folklorystycznymi.

Reklama

Galeria Jurajska