Grudniowe otwarcia House

Salon House

Firma LPP planuje otwarcie ostatniego salonu sieci House w tym roku w Centrum Handlowym Prospect w Kijowie na Ukrainie. W obiekcie zostaną otwarte w tym samym czasie salony wszystkich marek odzieżowych należących do LPP. Salon House zajmie w galerii 395 mkw. powierzchni.

Z informacji LPP wynika, że w grudniu otwarto już nowe salony marki House w centrach handlowych na terenie naszego kraju. Znalazły się one w obiektach w miejscowościach: Śrem, Rypin i Zambrów.

Z kolei w samym listopadzie firma LPP otworzyła łącznie 5 sklepów sieci w centrach handlowych w Polsce, Rosji (2 salony), Czechach i na Słowacji.

Obecnie w Polsce działa ponad 200 salonów marki House. Produkty brandu poza salonami stacjonarnymi można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Salony House poza Polską dostępne są w Niemczech, Rosji, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, na Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii.

Średnia powierzchnia salonów marki House to ok. 200 mkw. powierzchni. Marka skupia się na lokalizacjach w centrach handlowych.

LPP S.A. otwiera własne sklepy brandu, ale umożliwia także współpracę na zasadach franchisingu. W ramach umowy o współpracy firma zapewnia pakiet franczyzowy, zawierający kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez firmę. Wsparcie to opiera się m.in. na pomocy w wyborze lokalizacji, pomocy w zakresie rekrutacji personelu, udostępnieniu technik marketingowych itp.

Marki spółki LPP nominowane są do kilku nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Young Fashion Retailer of the Year, Best Expansion Retailer of the Year i Fashion Retailer of the Year. Do nagrody The Best Manager of the Year nominowany jest także Jacek Szołoch odpowiadający za rozwój salonów LPP. Więcej informacji na temat SCF 2015 znajduje się TUTAJ.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska