MarcPol
MarcPol

Sieć spożywcza MarcPol planuje uruchomienie w 2015 roku około 40 nowych supermarketów. To ponad dwa razy więcej niż otwarto w tym roku. W planie jest także modernizacja wybranych sklepów.

– W kolejnych latach planujemy przyspieszenie ekspansji naszej sieci. Naszym celem jest umocnienie pozycji w obsługiwanych regionach oraz dotarcie do nowych klientów, którzy dotychczas nie mieli możliwości korzystania z naszej bardzo atrakcyjnej oferty. Aktualnie na 2015 rok mamy zaplanowane uruchomienie 39 nowych lokalizacji. Ta liczba może się jeszcze zwiększyć jeśli znajdziemy odpowiednie miejsca pod kolejne placówki – mówi Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol SA.

W przyszłym roku nowe sklepy będą otwierane na terenie całego kraju, przy czym najwięcej powstanie w Warszawie i jej okolicach. MarcPol ze swoją siecią w coraz większym stopniu będzie rozwijał się także w zachodniej części naszego kraju. W planie jest otwarcie supermarketów m.in. w Poznaniu, Swarzędzu czy Szamotułach. Dynamiczny rozwój zakładany jest także w kolejnych latach. Według aktualnych ustaleń na 2016 rok zaplanowane jest na razie uruchomienie 17 nowych sklepów.

Poza rozwojem sieci handlowej MarcPol zamierza również modernizować swoje obecne placówki. – Chcemy, żeby nasi klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Dlatego część z nich, szczególnie tych najstarszych, będziemy modernizować zgodnie z aktualnym standardem i wystrojem – dodała Iwona Zarucka.

MarcPol SA powstał w 1988 roku. Obecnie jest siecią handlową liczącą ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4 tys. mkw., supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.