Lokal Broaster Chicken
Lokal Broaster Chicken

Urośnie sieć lokali gastronomicznych Broaster Chicken. MJM Group, firma zajmująca się ekspansją sieci w Polsce, zamierza rozwijać koncept w średnich miastach, w których nie ma dużego nasycenia lokali gastronomicznych.

– Na świecie funkcjonuje ponad 10 tys. punktów z logo Broaster Chicken. Dzięki posiadanej przez nas wyłącznej licencji na rynek europejski z sukcesami adoptujemy ten brand na rynku polskim. W Polsce do tej pory otworzyliśmy 8 lokali: w Kaliszu, Świdnicy, Zamościu, Chojnicach, Pile, Legnicy (BC Express), Oleśnicy (BC Mobile unit) i Kłodzku (BC Drive). To dla nas znaczne wyróżnienie, że tak duża i znana w Stanach Zjednoczonych sieć powierzyła nam jej rozwój na terenie Europy. Dzięki licencji możemy rozwijać markę na wyłączność na całym rynku europejskim. To daje duże możliwości rozwoju spółki w przyszłości – mówi dla redakcji Retailnet Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group SA.

W większości przypadków lokale grupy MJM działają w galeriach handlowych, należących do różnych deweloperów. Koncept Broaster Chicken będzie rozwijany w 3 formatach – Broaster Chicken typu food court, Broaster Chicken Drive oraz Restauracje Express. Broaster Chicken typu food court stanowi integralną część pasażu i element strefy gastronomicznej. Dzięki temu klient galerii handlowej jest tym samym potencjalnym klientem restauracji. Restauracja Broaster Chicken Drive jest z kolei odpowiedzią na zapotrzebowanie kierowców. Pozwala zarówno na swobodny zakup produktu bez wysiadania z samochodu, jak i komfortowe spożycie posiłku w lokalu. Ostatni format Broaster Chicken to restauracje Express, które są nowością w gastronomii opartej na systemie sieciowym. Mobilny kontener, nie posiadając stałej lokalizacji, pozwala na dostosowanie jej do popytu wśród klientów, a także realizacji podażowej przedsiębiorcy.

– Dzięki opracowanym i przetestowanym formatom naszych restauracji, takim jak mobile unit czy Broaster Chicken Drive, możemy w prosty sposób adaptować się praktycznie wszędzie. Zarówno na rynku lokalnym (w małych miastach do 30 tys. mieszkańców), poprzez lokale w galeriach handlowych – gdzie jest duży traffic klientów – aż po duże aglomeracje lub przy ważnych węzłach komunikacyjnych. Jesteśmy w stanie rozwijać się w lokalizacjach o największym potencjale, dostosowując format restauracji do miejsca i potrzeb naszych klientów – wyjaśnia prezes MJM Group.

Broaster to firma z amerykańskim rodowodem. Jej powstanie datuje się w 1954 roku. W menu Broaster Chicken znajduje się szeroki wybór dań kurczakiem oraz kanapki i sałatki. Broaster Chicken to obecnie ponad 10 tys. lokali w USA i na całym świecie. Od 2011 roku restauracje sieci dostępne są także w Polsce, gdzie działa 8 lokali.