Sieć Coccodrillo w 2014 urosła o 35 sklepów, w planach kolejne otwarcia

 

Coccodrillo

Coccodrillo

CDRL SA, właściciel odzieżowej marki Coccodrillo, jeszcze przed końcem 2014 r. powiększył swoją sieć sklepów o kolejne cztery lokale. W większości są to salony prowadzone przez partnerów franczyzowych.

Pierwszy z nowych sklepów otwarty został pod koniec listopada w Gostyninie. W efekcie liczba salonów Coccodrillo na Mazowszu wzrosła do 34. Kolejne otwarcia zostały zaplanowane na grudzień. Nowe butiki pojawią się w Bolesławcu, Kwidzynie, Krasnymstawie. Z powyższej grupy szczególnie wyróżnia się salon w Bolesławcu, który będzie największy z wymienionych, a jego łączna powierzchnia wyniesie 100 mkw. Jako jeden z dwóch będzie także sklepem własnym, należącym bezpośrednio do CDRL SA. Drugi firmowy salon Coccodrillo to lokal w Kwidzynie, który jako jedyny z nowo otwieranych sklepów mieścić się będzie w centrum handlowym (Galeria Kopernik). Pozostałe punktu to sklepy franczyzowe, prowadzone przez nowych lub sprawdzonych już partnerów. Ich powierzchnia będzie nieco mniejsza od salonu w Bolesławcu i zamknie się w przedziale od 50 mkw. do 80 mkw. Wszystkie zlokalizowane zostaną przy ważnych handlowo ulicach.

– Mijający rok był dla nas bardzo udany. Zgodnie z założeniami konsekwentnie rozwijaliśmy sieć naszych salonów, systematycznie umacniając pozycję Coccodrillo na polskim rynku. Podobnie jak w zeszłym roku bardzo istotną rolę w rozwoju marki odgrywali nasi partnerzy, którzy chętnie decydowali się na prowadzenie sklepów pod szyldem Coccodrillo na zasadach franczyzy. Dzięki temu w roku 2014 udało się w sumie otworzyć ponad 35 nowych salonów. Mamy nadzieję, że w przyszłym sezonie osiągniemy podobny rezultat – poinformował redakcję Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

Obecnie, wliczając nowe salony otwarte w grudniu, polska sieć Coccodrillo liczy 214 sklepów. Dostępne są one dla klientów ze wszystkich województw, przy czym najwięcej salonów znajduje się na Mazowszu (34) oraz w Wielkopolsce (27). Ich liczba przyrasta jednak systematycznie na terenie całego kraju, o czym świadczą ostatnie otwarcia, w wyniku których powiększono sieć w województwie dolnośląskim, pomorskim, lubelskim, kujawsko-pomorskim, warmiński-mazurskim i podlaskim. Właściciele firmy planują utrzymać podobne tendencje również w roku 2015, czemu pomóc mają stałe poszukiwania nowych partnerów oraz konsekwentne uruchamianie własnych punktów.

Reklama

Galeria Jurajska