Guess

Firma Guess Poland w ostatnich dniach otworzyła dwa nowe salony w Gdyni i we Wrocławiu. Jak ustaliła redakcja Retailnet są to ostatnie otwarcia zaplanowane na ten rok.

– Najnowszy salon Guess Jeans rozpoczął działalność w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Z kolei w Gdyni otworzyliśmy kolejny sklep z naszą najbardziej ekskluzywną linią Marciano Guess, który znalazł się w Centrum Handlowym Klif – mówi dla Retailnet Waldemar Madajczyk, General Manager Central Eastern Europe Guess.

Sklep otwarty w Gdyni jest trzecią polską lokalizacją marki Marciano Guess. Salon zajmuje powierzchnię 120 mkw. Z kolei w salon Guess Jeans we wrocławskim centrum handlowym zajął powierzchnię 189 mkw.

Obecnie firma posiada 7 salonów w stolicy. Sklepy spółki znajdują się w CH Arkadia, Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy i Domu Mody Klif w Warszawie. Ponadto w tym samym obiekcie znajduje się sklep Marciano Guess. Dwa sklepy outletowe mieszczą się w Annopolu i Piasecznie.

Spółka zakończy 2014 rok z łączną liczbą 21 sklepów – w tym będzie posiadał 13 salonów własnych, 4 sklepy licencyjne i 4 lokalizacje outletowe. Tym samym klienci będą mogli zakupić produkty Guess w 7 salonach w Warszawie, 4 – w Trójmieście, 3 – we Wrocławiu, 2 – w Łodzi, 2 – w Poznaniu oraz po jednym na Śląsku, w Kielcach i w Rzeszowie.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Marka nominowana jest w kategorii SCF Luxury Retailer of the Year 2015. Więcej informacji o zimowej edycji Shopping Center Forum 2015 można znaleźć TUTAJ.