Produkty Gino Rossi
Produkty Gino Rossi

Grupa Gino Rossi zanotowała w listopadzie 2014 roku sprzedaż w wysokości 19,4 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 11,6 mln zł. Wzrost o 31 proc. zanotowała w listopadzie sprzedaż detaliczna Gino Rossi i wyniosła 10,7 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple w listopadzie tego roku, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 7,8 mln zł i była o 26 proc. wyższa w porównaniu rok do roku.

Narastająco od stycznia do końca listopada 2014 roku, sprzedaż w Grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 218,5 mln zł i była o 18 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. W tym samym okresie sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 25 proc., a sprzedaż detaliczna Simple CP wzrosła o 14 proc. w ujęciu rok do roku.

– W listopadzie zanotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży detalicznej w segmencie obuwia i odzieży. Mamy ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w segmencie obuwia i 26 proc. wzrost sprzedaż Simple. Listopad spełnił nasze oczekiwania pod względem sprzedaży i oczekujemy dobrego grudnia. Już niedługo będziemy wprowadzać kolekcję sylwestrową, tak w segmencie obuwia jak i odzieży, która uzupełni naszą ofertę sprzedaży w grudniu – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Sieć Gino Rossi obejmuje ponad 80 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast Simple Creative Products to ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.