Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny przygotowane do otwarcia

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny

Grono najemców Centrum Zakupów Czerwionka – Leszczyny powiększyło się o sklep sieci Żabka. Wśród najemców parku handlowego znajdą się również Pepco, Rossmann, Media Expert oraz apteka Duos. Inwestor przygotowuje się do otwarcia obiektu, które zaplanowano na piątek, 19 grudnia 2014 roku.

W tym roku zostanie uruchomiona pierwsza część parku Centrum Zakupów o powierzchni blisko 2 tys. mkw. Druga część zostanie otwarta w pierwszym kwartale 2015 r.

– Przy budowaniu oferty Centrum Zakupów Czerwionka Leszczyny szczególny nacisk położyliśmy na modę rodzinną, akcesoria, produkty typu zdrowie i uroda oraz elektronikę. Dodatkowo asortyment wzbogaciliśmy o leki oraz artykuły spożywcze. Zależy nam, aby obiekt spełniał zarówno funkcję convenience – codziennych, wygodnych zakupów blisko domu, jak i miejsca weekendowych zakupów, rozszerzonych o produkty moda, uroda i elektronikę. Drugi etap, nad którym obecnie pracujemy, dodatkowo wzmocni ten profil centrum, nie tylko o marki ogólnopolskie, ale również lokalne – mówi Katarzyna Rzetecka, dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych w Grupie Napollo, która jest inwestorem centrum.

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny powstało w południowo-zachodniej części województwa śląskiego, w Czerwionce-Leszczynach – mieście położonym ok. 40 km od Katowic, w bezpośrednim sąsiedztwie Rybnika. Lokalizacja obiektu to centrum miasta, ul. Furgoła 6E.

Inwestorem Centrum Zakupów jest Grupa Napollo. Grupa jest inwestorem i deweloperem obiektów handlowych i mieszkaniowych na terenie całego kraju. Jest właścicielem centrum handlowego Galeria Renova w Warszawie, w którym działają m.in. Cosmedica, Rossmann, Empik, C&A, CCC i RTV Euro AGD, Jatomi Pure Fitness, Egurrola Dance Studio. Firma realizuje w całym kraju format Centrum Zakupów. Są to obiekty handlowe typu convenience centre, których celem jest dostarczanie klientom usług i produktów codziennego użytku blisko ich domu. W skład takich centrów wchodzą m.in. operatorzy spożywczy, oferta drogeryjna, elektronika oraz produkty odzieżowe i obuwnicze ze średniej półki cenowej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016