Próchnik z salonem w centrum outletowym

Kolekcja Próchnik

Kolekcja Próchnik

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma Próchnik do końca 2014 roku otworzy jeszcze jeden salon stacjonarny z ofertą marki. Tym razem będzie to lokalizacja znajdująca się w centrum outletowym.

– Ostatnie otwarcie sklepu w tym roku będzie miało miejsce w Outlet Center Lublin. Ten rok dla Próchnika nie obfitował w dużą liczbę otwarć. Właściwie jesienią otworzyliśmy tylko jeden z duży salon w Galerii Warmińskiej, który oferuje jednocześnie regularną kolekcję marek Próchnik, Rage Age oraz Tiffi. Salon zajął łączną powierzchnię 270 mkw. W bieżącym roku otworzyliśmy kilka salonów outletowych marki – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Dziełak, dyrektor ds. sprzedaży marki Próchnik.

Na chwilę obecną spółka Próchnik prowadzi 25 salonów własnych swojej flagowej sieci. Ponadto oferta marki dostępna jest także w 9 sklepach agencyjnych. W ostatnim czasie salony agencyjne z ofertą Próchnik rozpoczęły działalność w dwóch gdańskich centrach handlowych.

Koniec roku był niezwykle pracowity dla spółki, bowiem w bardzo krótkich odstępach czasowych firma otworzyła dwa sklepy internetowe. Marka Próchnik uruchomiła kilka dni temu sklep internetowy na platformie Presta Shop, z opcją darmowej dostawy. Nieco wcześniej działalność rozpoczął e-sklep drugiego brandu firmy – Rage Age, oferującego ekskluzywną odzież dla kobiet i mężczyzn.

Zarówno marka Próchnik, jak i Rage Age rozwijana jest przez spółkę na terenie centrów handlowych w całym kraju.

Reklama

Galeria Jurajska