Giacomo Conti otwiera się na nowe technologie

Giacomo Conti on-line

Giacomo Conti on-line

Męska marka odzieżowa Giacomo Conti, zmieniła w połowie grudnia 2014 roku swoją wizerunkową stronę internetową. Zbudowana w technice Responsive Web Design nowa strona, www.giacomo.pl, powstała w ramach projektu odświeżenia wizerunku marki.

Głównym założeniem zaproponowanego przez sieć przejrzystego układu strony było położenie nacisku na projektowanie zorientowane na użytkownika.

– Jak wynika z tegorocznych badań, ponad 57 proc. posiadaczy smartphonów w Polsce deklaruje, iż skorzystało z wyszukiwarki do odnalezienia informacji o produktach za pośrednictwem telefonu, a spodziewać się należy, że tendencja ta będzie w najbliższych latach rosnąć. – tłumaczy wybór technologii RWD w wywiadzie dla naszej redakcji, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti, Magdalena Nowaczyk.

– Każdy z tych użytkowników może stać się potencjalnym klientem, o ile pozwolimy mu odnaleźć się w Internecie, a design firmowej strony będzie szedł w parze z jej funkcjonalnością. Założyliśmy więc, że nowa strona zbudowana musi zostać w oparciu o technikę projektowania Responsive Web Design (RWD), tak aby jej układ oraz wygląd automatycznie dostosowywały się do różnych rozmiarów ekranów, pozwalając użytkownikowi szybko i łatwo odnaleźć potrzebne informacje nie tylko z poziomu komputera, ale i tabletu czy telefonu – dodaje Magdalena Nowaczyk.

– Nową stronę marki Giacomo Conti cechuje również przejrzysty układ w postaci kafelków, intuicyjna dla użytkownika mapa strony, prezentacja treści w postaci krótszych bloków tekstowych przypominających infografiki czy takie dodatkowe udogodnienia jak możliwość skorzystania z geolokalizacji, by odnaleźć najbliższe swojego aktualnego położenia salony na mapie. Brief nowej strony stworzyliśmy na podstawie danych informujących o sposobach poruszania się użytkowników na poprzedniej stronie internetowej zebranych za pośrednictwem Google Analytics, współczesnych standardów web designu i opinii zebranych od pracowników i klientów, a wykonanie strony zleciliśmy specjalizującej w nowoczesnych technologiach agencji interaktywnej B2Net, która wyśmienicie zrozumiała nasze potrzeby i oczekiwania – dodaje Magdalena Nowaczyk.
Nowa strona marki Giacomo Conti na Nowy Rok 2015 wyróżnia się także lekkością szaty graficznej i pomysłowym scrollowaniem na stronie głównej.

Giacomo Conti ma obecnie 47 salonów mody męskiej. W nowym roku planuje natomiast otwarcie od 8 do 12 nowych sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska