Vissavi wciąż zainteresowane rozwojem z centrach handlowych

Salon Vissavi

Salon Vissavi

W bieżącym roku polska firma odzieżowa Vissavi otworzyła tylko jeden salon w Galerii Katowickiej. Salon w Katowicach zajął powierzchnię 75 mkw. Jak ustaliła redakcja Retailnet firma planuje dalszy rozwój na terenie centrów handlowych o różnym formacie.

– Plan rozwoju w 2015 roku przedstawia się podobnie jak w bieżącym roku. Być może firma otworzy 1-2 sklepy. Na tę chwilę nie chcemy jednak zdradzać w jakich miastach nastąpią otwarcia. Cały czas obserwujemy rynek centrów handlowych, który zmienia się bardzo dynamicznie. Jesteśmy zainteresowani zarówno dobrze prosperującymi galeriami o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i nowymi projektami handlowymi – mówi w rozmowie z Retailnet Natalia Wazio z firmy Vissavi.

Łącznie w naszym kraju działa 14 salonów własnych marki Vussavi. Ponadto odzież brandu sprzedawana jest w jednym sklepie franczyzowym.

Vissavi jest marką odzieżową zajmującą się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży damskiej należącą do Vissavi sp. z o.o. Sprzedaż produktów odbywa się poprzez sieć sklepów firmowych oraz poprzez sklepy patronackie w całej Polsce i poza granicami kraju.

Salony marki mieszczą się w centrach handlowych i mierzą średnio od 70 do 80 mkw. powierzchni.

Brand oferuje zarówno eleganckie żakiety, sukienki, spodnie, spódnice na różnego rodzaju uroczystości, jak i odzież casualową. W zimie w salonach sprzedawane są płaszcze, futra i kurtki.

Produkty marki można kupić także za pośrednictwem wciąż rozwijającego się oficjalnego sklepu internetowego Vissavi. E-sklep działa na rynku od ponad roku.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska