Piotr i Paweł uruchomił ostatni sklep w tym roku

Supermarket Piotr I Paweł

Supermarket Piotr I Paweł

16 grudnia otwarto ostatni supermarket sieci Piotr i Paweł w 2014 roku. Nowy punkt sieci zajmuje powierzchnię sprzedaż 951,8 mkw. i znajduje się w Parku Handlowym Galaktyka we Wrocławiu.

W grudniu br. otwarto również supermarket Piotr i Paweł w podwarszawskich Markach w Prima Park Handlowy o powierzchni sprzedaży 1046 mkw. oraz w Swarzędzu o powierzchni sprzedaży 994 mkw. Natomiast pod koniec listopada ruszył sklep Piotr i Paweł w gdańskim Parku Handlowym Matarnia, o powierzchni sklepu 1126 mkw.

Przypomnijmy, w celu utrzymania dotychczasowej dynamiki rozwoju sieci firma Piotr i Paweł wprowadziła zmiany strukturalne i organizacyjne na najwyższych stanowiskach sieci. Z dniem 28 listopada 2014 r. nastąpiło wydzielenie z Piotr i Paweł SA oddzielnego obszaru biznesowego, w postaci spółki Piotr i Paweł Grupa sp. z o.o., skoncentrowanej na finansowaniu i rozwoju sieci, zarządzaniu aktywami oraz administrowaniu struktur nieruchomościowych. Piotr i Paweł SA natomiast koncentrować się będzie na procesach handlowych, marketingowych, jakościowych i logistycznych.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 115 sklepów w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce.

W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość Piotra i Pawła wynosi 294 mln zł.

Reklama

Galeria Jurajska