Atrium Copernicus

W I kwartale 2015 w Atrium Copernicus nastąpi otwarcie powiększonego salonu Carry. Marka, która jest już znana klientom centrum przeniesie się do nowej części obiektu i zajmie 1,5 tys. mkw. powierzchni. Salony Carry oferują odzież damską, męską oraz dziecięcą.

– W powiększonym Atrium Copernicus mieszkańcy Torunia i regionu będą mieli do swojej dyspozycji najszerszą w mieście ofertę modową, nie tylko ze względu na zakres marek, ale również dostępność pełnych kolekcji dla kobiet, mężczyzn i dzieci – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management.

– Już dziś centrum jest główną destynacją zakupów odzieżowych, a realizowana rozbudowa tylko wzmocni to pozycjonowanie – dodaje.

W Atrium Copernicus w komplecie pojawią się również wszystkie marki modowe LPP – Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House, które zajmą łącznie ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni.

Pod koniec listopada w centrum nastąpiło otwarcie pierwszego w Toruniu sklepu sportowego Decathlon. Zmianie uległ też operator spożywczy, który funkcjonuje teraz pod szyldem hipermarketu Auchan (pierwszy obiekt tej sieci w mieście). Udostępniony jest już również nowy parking podziemny, dzięki któremu liczba miejsc postojowych wzrosła do 1400.

Otwarcie rozbudowywanej części obiektu planowane jest w I kwartale 2015r.

Atrium Copernicus jest położone w centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego w Toruniu. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, CCC, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk czy Coccodrillo.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: 4F, iDream, Aquael Zoo, Badura, Big Star, Cubus, Cukiernia Sowa, Diverse, Ecco, Grycan, Hebe, Hexeline, Itaka, Jupi Park, Lancerto, Olsen, Pako Lorente, Paris Optique, Pizza Dominium, Rossmann, Sephora, Swiss, Takko, Tui, Wojas, Wólczanka i Yes oraz salony nowych marek z grupy LPP – Sinsay i Mohito.