Nominowani w kategorii SCF Newcomer Retiler of the Year 2015

Retailers Awards

Retailers Awards

W bieżącym roku debiutujące marki najczęściej otwierały swoje salony w warszawskich centrach handlowych. O nagrodę w kategorii SCF Newcomer Retiler of the Year 2015 ubiega się 5 brandów: English Home, Neo, Inside, Desigual oraz Piazza di Moda.

– Aktywność nowych marek i konceptów na polskim rynku jest szczególnie interesującym zagadnieniem. Z uwagą obserwujemy pojawiające się pomysły, tak rodzime jak i zagraniczne. Nie mogło ujść naszej uwadze otwarcie pierwszych sklepów English Home, Neo, Inside, Desigual, czy Piazza di Moda – mówi w rozmowie z Retailnet Marek Noeztel, partner, dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

– Turecki debiutant, English Home udowadnia, że w branży wyposażenia wnętrz i akcesoriów domowych jest miejsce dla nowych graczy. Adidas swoim nowym konceptem Neo wyznacza kierunek rozwoju branży sports fashion. Inside oraz Desigual to kolejne koncepty hiszpańskie, które mają szansę powtórzyć sukces Inditexu czy Mango. Zaś, reprezentująca Polskę w gronie nominowanych, marka Piazza di Moda, to z pewnością ciekawy przykład nowego rodzimego konceptu handlowego. Jak widać konkurencja na rynku jest duża, co powinno być dowodem dużego zainteresowania polskim rynkiem – dodaje Marek Noetzel z Cushman & Wakefield Polska.

Marka English Home oferująca artykuły do wyposażenia wnętrz ma 4 salony w Polsce. Pierwszy sklep sieci uruchomiono w warszawskim CH Promenada. Pozostałe sklepy znajdują się w Atrium Felicity w Lublinie, CH Poznań Plaza i Galerii Katowickiej. Sieć nominowana jest do dwóch nagród SCF Retailer’s Award 2015 w kategoriach: Home & Furniture Retailer of the Year i Newcomer Retailer of the Year.

Marka Neo zadebiutowała na polskim rynku wiosną 2014 roku otwierając pierwszy sklep w CH Arakdia w warszawie. Obecnie działają 3 salony sieci – w Poznań City Center oraz w Galerii Mokotów. Marka należy do koncernu Adidas i oferuje odzież i dodatki (obuwie, plecaki, torby) dla młodzieży. Wszystkie sklepy w Polsce zostały zaprojektowane przez Otomi Store Design Lab.

Hiszpańska marka modowa Inside zadebiutowała w Polsce w czerwcu. Pierwszy sklep ruszył w Galerii Katowickiej. Drugi uruchomiono w Centrum Riviera w Gdyni. Ekspansja marki na polskim rynku jest prowadzona przez spółkę Liwa Polska sp. z o.o.

Desigual, hiszpańska marka modowa, pierwszy regularny sklep w Polsce uruchomiła wiosną 2014 roku. Na debiut wybrała warszawskie centrum handlowe Arkadia. Wcześniej produkty marki można było kupić w sklepach outletowych Factory w Krakowie, Warszawie i Poznaniu oraz w salonach multibrandowych.

Włoska marka modowa Piaza di Moda pierwszy butik w Polsce uruchomiła we wrocławskim centrum Sky Tower. Obecnie działa 6 sklepów (DH Renoma we Wrocławiu, Factory Kraków, Factory Warszawa Annopol, Klif Gdynia i Stary Browar w Poznaniu).

3 marca 2015 roku podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers’ Awards 2015 m.in. w kategorii Newcomer Retailer of the Year 2015.

Reklama

Galeria Jurajska