Salon Bershka

Bershka to jedna z sieci należących do grupy Inditex posiadająca największą liczbę salonów w Polsce. Tylko w 2014 roku spółka otworzyła 4 nowe sklepy sieci. Wszystkie znalazły się w centrach handlowych w różnych regionach kraju.

Nowe salony Bershka zostały otwarte w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie, Galerii Warmińskiej w Olsztynie, CH Gemini Park Bielsko-Biała oraz galerii handlowej w Siedlcach. Tym samym marka Bershka zakończy 2014 rok z liczbą 52 salonów.

Sieć Bershka powstała w 1998 roku jako nowa marka grupy Inditex, o nowym profilu handlowym. Firma zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą ubrań w sklepach. Oferta modowa sieci skierowana jest do młodych ludzi dobrze orientujących się w nowych trendach.

W ciągu dwóch lat od powstania marki zostało otwartych 100 punktów sprzedaży. Obecnie, po upływie kilkunastu lat, sieć liczy ponad 990 sklepów, a sprzedaż produktów Bershka stanowi 10 proc. wszystkich przychodów całej grupy. Suma powierzchni sklepów Bershka to ponad 260 tys. mkw.

Sklepy Bershka powstają w najlepszych strefach handlowych każdego miasta i w najbardziej wyróżnionych obszarach głównych centrów zakupów. Rocznie sieć wprowadza do sprzedaży ponad 4 tys. różnych produktów.

Oprócz sieci Bershka Inditex w swoim portfolio posiada także marki: Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home oraz nieobecną w Polsce sieć Uterqüe.