Organic Zielone Oko
Organic Zielone Oko

– W przyszłym roku nie zakładamy bardzo wysokiej dynamiki otwierania nowych sklepów. Z trzech powodów – po pierwsze zależy nam na dokończeniu procesu zamykania i restrukturyzacji nierentownych placówek – mówi w rozmowie z Retailnet Sławomir Chłoń, prezes firmy Organic Farma Zdrowia SA.

– Po drugie chcemy skupić się na tym, by istniejące sklepy poprawiły swój wynik poprzez marketing i zmianę oferty. W tym przypadku mamy dużo pracy przed sobą. A do tego chcemy po teście pierwszego już działającego sklepu Organic Zielone Oko, ocenić jak szybko możemy rozwijać na rynku tę sieć. W tym przypadku zakładamy rozwój tej sieci dwutorowo poprzez otwieranie jednostek własnych i franczyzowych. Zakładamy otwarcie około stu sklepów wszystkich naszych sieci w ciągu pięciu lat – dodaje prezes firmy.

Obecnie w Polsce spółka posiada 36 jednostek handlowych – w tym są dwa sklepy internetowe, 10 sklepów sieci Tradycyjne Jadło, 23 sklepy Organic Farma Zdrowia i jeden Organic Zielone Oko.

Organic Farma Zdrowia to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Sklepy sieci dostępne są na terenie kraju m.in. w Warszawie, Gdyni, Gdańsku, Katowicach, Gliwicach, Krakowie, Łodzi, Płocku, Poznaniu, Swarzędzu, Wrocławiu, Piasecznie, Łomiankach czy Konstancinie. Delikatesy oferują ekologiczną i tradycyjną żywność, kosmetyki oraz środki higieny.