UPC
UPC

UPC Polska otworzyła kolejne cztery punkty sprzedaży oraz jeden salon w centrach handlowych. W sumie, w tym roku spółka otworzyła aż cztery salony i pięć punktów sprzedaży.

W ostatnim czasie spółka UPC otworzyła aż cztery punkty sprzedaży: w Krakowie (Galeria Kazimierz), Katowicach (CH Silesia City Center), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Warszawie (CH Atrium Targówek). Powstał również nowy salon sprzedaży w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu, który jest otwarty dla klientów od 20 grudnia.

Ponadto, UPC w tym roku otworzyło salony sprzedaży w Lublinie (Galeria Olimp), Bytomiu (Centrum Handlowe M1), Gdańsku (Galeria Przymorze) oraz punkt sprzedaży w Warszawie (Centrum Handlowe Blue City). Tym razem jest to tzw. wyspa, a nie salon. To pierwsze takie stoisko, ale nie ostatnie.

Rozwój punktów oraz salonów sprzedaży UPC w galeriach i centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą mieć większy wybór miejsc, dzięki którym mogą zapoznać się z ofertą operatora. To doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę, czy zakupić usługi UPC.

UPC Polska jest firma oferującą cyfrowe usługi kablowe: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Na koniec czwartego kwartału 2013 r. z usług UPC Polska korzystało 1 436 600 abonentów, w tym 848 300 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 387 000 z telewizji analogowej, 915 900 z szerokopasmowego internetu i 521 800 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc.