Sieć Fabryka Formy nominowana do nagrody SCF 2015

Ireneusz Sęk założyciel i właściciel Fabryki Formy SA

Ireneusz Sęk założyciel i właściciel Fabryki Formy SA

Sieć klubów fitness Fabryka Formy została nominowana do nagrody SCF Leisure&Fitness Retailer of the Year 2015. O dotychczasowym rozwoju i planach na kolejny rok redakcja Retailnet.pl rozmawia z Ireneuszem Sękiem założycielem i właścicielem Fabryki Formy SA.

Co to oznacza dla Pana nominacja do nagrody SCF 2015?

Jest nam niezmiernie miło, iż znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie nominowanych do nagrody w kategorii Leisure&Fitness. Każdy aspekt wskazujący na efekty naszych działań ma dla nas duże znaczenie.

Sieć klubów Fabryki Formy jest dla każdej galerii handlowej gwarancją kolejnego najemcy i wynikających stąd korzyści: traffic klubowiczów staje się traficem galerii, świadomy konsument Fabryki Formy realizuje proces zakupowy na terenie całego centrum handlowego, co wpływa na wrost ilościowy, ale także wzrost koszyka zakupowego danych najemców w centrum handlowym.

Jesteśmy po to, by stymulować do życia na najwyższym poziomie – tak brzmi misja Fabry¬ki Formy. Jesteśmy holistycznie skoncentrowani na kliencie. Wysoka jakość usług i dążenie do zachwytu klienta w klubie Fabryki Formy przekłada się również na częsty powrót do klubu fitness, a co za tym idzie – przyjeżdża do miejsca, w którym dany klub jest zlokalizowany. Specyfika usług w klubie fitness wiąże się z powtarzalnością cyklu treningowego (średnio 2-3 razy w tygodniu dana osoba ćwiczy w Fabryce Formy), ale są też osoby obecne na tre¬ningu codziennie), a tym samym generując wysoką częstotliwość wizyt także na terenie samej galerii handlowej. Dla zarządców galerii handlowych Fabryka Formy jest zatem generatorem traffic i wzrostu sprzedaży.

Aktualnie jesteśmy jedną z najprężniej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Poprzez nasze kluby i codzienne w nich działania staramy się zaszczepić w ludziach naszą pasję do zdrowego stylu życia – z uśmiechem reagujemy na fakt, że zostało to zauważone i docenione poprzez tę nominację.

Ile w tym roku powstało klubów Fabryka Formy i czy podobna ilość powstanie w 2015 roku?

Sieć Fabryka Formy liczy obecnie dziewięć placówek w całej Polsce. Rok 2015 wiąże się dla Fabryki Formy z podwojeniem ilości dotychczasowo posiadanych klubów. Ekspansja Fa¬bryki Formy bazuje na połączeniu akcjonariatu założyciela Fabryki Formy, Ireneusza Sęk, prowadzącego ten biznes z drugim akcjonariuszem Benefit Systems, obejmującym 95 proc. rynku korporacyjno-fitnessowego w Polsce. Benefit Systems finansujący rozwój, jedocześnie rozwijając swój główny produkt – kartę MultiSport ze wskaźnikiem ponad 500 tys. kart obecnych w firmach, korporacjach. Dotarcie do targetu b2b z usługami fitness, propagującymi zdrowy styl życia realizowane poprzez kartę MultiSport daje olbrzymi potencjał rynkowi fitness w Polsce, a tym benefitem sieci zagraniczne nie dysponują. Brak obsługi kart MultiSport nie pozwala klubom dyskontowym, sieciom zagranicznym dotarcie do sektora firm, a Fabryka Formy mając to w ramach swoich usług buduje mocną przewagę współpracy z klientem korporacyjnym i tworzy kolejny kanał traffic dla klubu i samej galerii. Koncepcja ta daje dużą siłę i porządkuje rynek fitness klubów – w tej sytuacji rozwiązania przeszczepione z zachodu nie do końca mają możliwość optymalnej implementacji. Jest to wyjątkowy model na świecie i Fabryka Formy jest beneficjentem tej współpracy.

Reklama

Galeria Jurajska