Reserved sprzedaż Internetowa

Każdy klient odwiedzający sklep internetowy Reserved, może teraz płacić w szybszy i prostszy sposób. Sieć wprowadza możliwość płatności za pośrednictwem PayPal.

„W dzisiejszych czasach, jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania sklepów internetowych jest umożliwienie klientowi zapłaty za zakupione produkty w sposób szybki, wygodny i bezpieczny. Właśnie dlatego współpraca z PayPal to fantastyczne rozwiązanie dla naszej firmy i jej klientów – mówi Marta Chlewicka z firmy LPP, właściciela marki Reserved.

Bezpieczne zakupy online

Dzięki nowemu partnerstwu, klienci Reserved w Polsce mogą cieszyć się z przyjaznych dla użytkownika rozwiązań systemu, który w Europie Środkowo-Wschodniej posiada już 3,5 miliona aktywnych kont. Co więcej, popularność tej opcji płatności stale rośnie na polskim rynku – od teraz oferując także szybkie, proste i przede wszystkim bezpieczne zakupy w internetowym sklepie Reserved.

„Cieszymy się, że możemy wesprzeć markę Reserved w rozwoju doświadczenia zakupowego jej klientów, poprzez uczynienie go jeszcze prostszym i szybszym – mówi Matt Komorowski, Szef Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

„Dzięki 157 milionom aktywnych kont na całym świecie, pomagamy także rozszerzyć i zwiększyć ich sprzedaż zagraniczną” – dodaje Komorowski.

Globalna ekspansja PayPal

PayPal to globalna platforma, pozwalającą użytkownikom na 203 rynkach otrzymywać płatności w ponad 100 walutach, wypłacać na rachunki bankowe w 57 walutach i utrzymywać saldo na kontach PayPal w 26 walutach. PayPal jest częścią eBay, który we wrześniu 2014 zapowiedział planowane rozdzielenie firm w 2015 roku.

LPP  –  firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Koncern zarządza pięcioma znanymi markami modowymi, siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Szanghaju.