Nicholas Moses z CityFit zapowiada nowe lokalizacje na początku 2015 roku

Nicholas Moses, CEO CityFit

Nicholas Moses, CEO CityFit

– Wejście do Polski nowych sieci klubów w 2014 roku znacznie odmieniło rynek fitness. Nowy rok 2015 przyniesie ich ekspansję i umocnienie pozycji, co przyczyni się do większej aktywności fizycznej Polaków – powiedział redakcji Retailnet Nicholas Moses, członek zarządu CityFit, sieci klubów fitness.

Sieć klubów fitness CityFit zadebiutowała na polskim rynku w lipcu 2014 roku, kiedy to ruszył pierwszy klub w centrum handlowym Plaza Rzeszów. Docelowo celem spółki jest uruchomienie w ciągu 3 lat ok. 50 obiektów w całym kraju. Obecnie firma przygotowuje się do otwarcia kilku nowych lokalizacji. Na początku 2015 roku CityFit otworzy dwa kluby w Warszawie – CityFit Rondo ONZ oraz CityFit Targówek, a następnie kluby w Lublinie i w Wałbrzychu.

Pojawienie się nowych sieci, reprezentujących innowacyjny na polskim rynku model biznesu, to z pewnością wydarzenie roku 2014 w branży fitness – ocenia Nicholas Moses, członek zarządu CityFit.

– Polacy przywiązują coraz większą wagę do dbania o swoje zdrowie, sylwetkę i kondycję fizyczną. Jak wynika z wielu niezależnych raportów i naszych własnych badań, Polska jest jednym z dwóch rynków w Europie o największym potencjale rozwoju segmentu fitness – mówi Nicholas Moses.

Wyróżnikiem CityFit są kluby, czynne 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu. Właścicielem sieci jest brytyjski fundusz, który zamierza na inwestycje w Polsce przeznaczyć 100 mln zł.

– Oferta CityFit bardzo się wyróżnia na tle rynku, co doprowadziło do zainteresowania uprawianiem aktywności fizycznej nowej grupy osób. Jak pokazują nasze badania, aż 30 proc. naszych członków nigdy nie uczęszczało wcześniej do klubów fitness – mówi Nicholas Moses.
Według przewidywań światowych firm doradczych, w 2015 roku grono osób uczęszczających do klubów fitness w Polsce ma się powiększyć aż o jedną piątą. Polski Związek Pracodawców Fitness szacuje, że od 1 mln do 1,5 mln osób dołączy w przyszłości do już ćwiczących w fitness klubach.

– Najbliższych rok przyniesie duże zmiany na rynku. CityFit wprowadza wysokiej klasy ofertę za dobrą cenę i elastyczne członkostwo, co z pewnością przekona do rozpoczęcia aktywności fizycznej wielu Polaków – przewiduje Nicholas Moses.

Sieć CityFit została nominowana do nagrody Retailers’ Awards 2015 w kategorii Leisure&Fitness. Ogłoszenie wyników konkursu będzie kulminacyjnym momentem Shopping Center Forum 2015 Winter Edition, które odbędzie się 3 marca 2015 w Warszawie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska