Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding zdradza plany na 2015 rok

Anna Malcharek

Anna Malcharek

Dla spółki Gemini Holding rok 2014 był czasem intensywnej pracy oraz działań zmierzających do rozpoczęcia trzeciej inwestycji w portfolio firmy. O podsumowanie ubiegłego roku oraz plany spółki na nowy 2015 prosimy Annę Malcharek, dyrektor zarządzającą Gemini Holding.

– W mijającym roku bielskie Gemini Park obchodziło 5-lecie swojej działalności na rynku handlowym. Ponieważ zależy nam na utrzymaniu jak najwyższej jakości oferowanej przez nas powierzchni handlowej, po trzech latach działalności obiektu zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie jego rozbudowy, która zakończyła się właśnie w kwietniu 2014 roku. Dzięki temu zyskaliśmy miejsce dla ok. 40 nowych lokali handlowo-usługowych, a powierzchnia obiektu zwiększyła się do 40 tys. mkw. Z zadowoleniem stwierdzamy, że efektem rozbudowy jest rosnąca popularność oraz odwiedzalność Gemini Park Bielsko-Biała. W lipcu b.r. padł rekord footfallu – w ciągu miesiąca w obiekcie pojawiło się ponad 400 tys. klientów. Na ten wynik z pewnością miało też wpływ rozbudowanie oferty rozrywkowej i stworzenie pierwszej w regonie kompleksowej strefy rekreacyjnej na terenie przylegającym do obiektu. Ta rekordowa odwiedzalność przełożyła się również na bardzo satysfakcjonujące wyniki naszych najemców, co zachęca kolejne sieci handlowe do otwierania swoich lokali w naszym obiekcie – w ostatnim roku były to m.in. Empik, Pako Lorente, Pierre Cardin czy Home&you – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Drugie centrum z portfolio spółki – Gemini Park Tarnów – w mijającym roku obchodziło czterolecie swojego istnienia na rynku handlowym. Aby lepiej dopasować jego ofertę do zmieniających się trendów rynkowych oraz potrzeb klientów, zarząd spółki rozpoczął proces rekomercjalizacji obiektu.

– Wynika to z tego, iż zauważamy stale rosnącą popularność obiektu, która przekłada się na doskonałe wyniki finansowe najemców oraz rekordowy footfall (tak jak np. w pierwszy weekend czerwca 2014 r., kiedy podczas jednego weekendu w obiekcie pojawiło się ponad 50 tys. osób). Dążymy do tego, by tarnowskie Gemini utrzymało pozycję lidera na lokalnym rynku handlowym, a także posiadało najciekawszą i najsilniejszą ofertę modową w regionie. W planach na przyszły rok jest również rozpoczęcie rozbudowy obiektu – podkreśla Anna Malcharek.

W minionym roku również po raz pierwszy spółka Gemini Holding zaprezentowała szerokiemu gremium branżowemu swój najnowszy projekt – centrum handlowe Gemini ParkTychy – najpierw podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, a uroczysta inauguracja odbyła się podczas międzynarodowych targów MAPIC w Cannes.

– Pracujemy obecnie nad tym, by jak najszybciej uzyskać pozwolenie na budowę i rozpocząć realizację inwestycji. Z naszych pierwszych rozmów biznesowych wynika, że zainteresowanie nowym projektem jest bardzo duże – popularne marki, które do tej pory były nieobecne w Tychach, mają szansę na otwarcie swoich lokali w komfortowych warunkach, na nowoczesnej powierzchni handlowej, spełniającej standardy nawet najbardziej wymagających sieci. W procesie komercjalizacji obiektu wspierać nas będzie międzynarodowa agencja CBRE, świadcząca usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. W trakcie rozmów biznesowych, które odbyliśmy podczas obydwu imprez branżowych, pierwsze sieci wstępnie zadeklarowały chęć wynajmu lokali w naszym nowym centrum. Będzie to obiekt szyty na miarę regionu – z ofertą handlową uzupełniającą obecne braki na lokalnym rynku, ze znanym operatorem spożywczym w formule delikatesów, a także z rozbudowaną strefą gastronomiczną na wysokim poziomie – mówi dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

– Najważniejsze plany spółki Gemini Holding na przyszły rok to umacnianie i pozycjonowanie bielskiego Gemini Park jako centrum z kompleksową, rodzinną ofertą handlowo – rozrywkową, zaś w Gemini w Tarnowie – wsparcie i prowadzenie rekomercjalizacji, zwłaszcza poprzez rozwój segmentu silnie rozpoznawalnych marek ze średniej półki cenowej. Planujemy również jak najszybciej zakończyć przygotowania oraz uzyskać pozwolenie i rozpocząć budowę naszej najnowszej inwestycji w Tychach, oraz równocześnie prowadzić jej intensywną komercjalizację – podsumowuje Anna Malcharek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016