Sieć Olika powiększy się o 5 sklepów w 2015 roku

Sklep Olika

Olika to polska marka oferująca odzież dla kobiet. W ramach sieci działają 34 sklepy stacjonarne, które zlokalizowane są zarówno w galeriach handlowych jak i przy ulicy w miastach średniej wielkości. – Na wiosnę br. planujemy otworzyć 5 nowych salonów Olika głównie w centrach handlowych. Mamy podpisaną umowę na lokal w Galerii Vivo! w Pile, następne lokalizacje są w fazie negocjacji i nie chciałbym zdradzać szczegółów przed podpisaniem umów – mówi portalowi Retailnet.pl Grzegorz Sypniewski, właściciel marki Olika.

Dotychczas sklepy działały pod nazwą Cayman. – Aktualnie przeprowadzamy rebrending marki Cayman i zmieniamy nazwę na Olika. Ponadto ujednolicamy i podnosimy standard wystroju sklepów. Dla rozwoju sieci interesują nas lokalizacje w miastach o wielkości od 20 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepu wynosi 70 metrów kwadratowych – podkreśla Grzegorz Sypniewski.

Przedstawiciele firmy będą uczestnikami Shopping Center Forum 2015 Winter Edition. – Zdecydowaliśmy się na udział w targach Shopping Center Forum ponieważ jest to jedyne miejsce w Polsce w którym można spotkać wszystkich znaczących deweloperów, firmy komercjalizujące i zarządzające galeriami handlowymi – dodał Grzegorz Sypniewski.

Olika to polska marka odzieżowa, dedykowana młodym i nowoczesnym kobietom. Oferuje sukienki, bluzki, kurtki, spódnice, swetry, spodnie oraz różnego rodzaju dodatki. Firma odpowiedzialna za rozwój marki działa od 2001 roku. W centrach handlowych dział 20 sklepów Olika, a na deptakach 14. Sprzedaz produktów marki Olika jest prowadzona również poprzez sklep internetowy, który działa od 11 grudnia 2014 roku (www.olika.com.pl).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska